چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، از امکان ادامه تولید محصول پارس در بهار سال آینده خبر داد.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به این که امیدواریم هیچ موسسه بانکی ای در کشور ناچار به انحلال نشود، گفت: امیدواریم این تجربه به عنوان مدل موفق انتقال و انحلال موسسات بانکی ناتراز تبدیل شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر لزوم همکاری کامل امداد خودروایران با پلیس راهور، گفت: مدیریت امنیت جاده با پلیس است و باید مجموعه امدادی با همکاری کامل در اختیار پلیس باشد، اگر پلیس دستور ارایه خدمت به محلی را داد، بدون هیچ کوتاهی، باید همکاری کاملی صورت گیرد.

با شروع پروژه کلر در برخی پتروشیمی‌ها پیش‌بینی می‌شود زنجیره و سبد محصولات پتروشیمی افزایش پیدا کند.

با هدف توسعه محصولات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.

فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر ازجمله شرکت‌های زیرمجموعه بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی منتفی شد.

همراه اول در فاز دوم پویش رومینگ نوروزی، با همکاری فلای‌تودی تخفیف ویژه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل نیز هدیه می‌دهد.

شرکت بیمه سرمد موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی استاندارد (ایزو) در حوزه سیستم‌های مدیریت کیفیت شد.

محمد محمدی در حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. وی سابقه حضور در مجموعه‌های صنعتی و خودرویی شناخته شده کشور را در کارنامه خود داشته است. محمد محمدی در حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. بیوک علیمرادلو که از سال 1399 این مسئولیت را بر عهده داشته جای خود را به محمدی خواهد داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی، فرا رسیدن بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت الهی را به تمام مسلمانان جهان، خصوصا همکاران گروه خودروسازی سایپا تبریک و تهنیت گفت.

بانک ملی ایران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خروج بانک ها از بنگاهداری 51.32 درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند را واگذار کرد.

مدیران چند بانک مهم کشور در گفتگو با رسانه‌ها از اهمیت نحوه دریافت همراه‌بانک‌ها گفتند. آن‌ها معتقد هستند که کاربران باید از بسترهای صحیح و ایمن این نرم‌افزارهای بانکی را دریافت کنند و تأکید دارند که هیچ بستری جز وبسایت رسمی بانک‌ها و فروشگاه‌های اندرویدی داخلی، بستر معتبری نیست.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

همزمان با هفته احسان ونیکوکاری مجتمع مس شهربابک 100 سری جهیزیه به ارزش 40میلیارد ریال به زوج های جوان اهدا کرد.

طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو به مدت 17 روز از یک‌شنبه 27 اسفند امسال تا 14 فروردین 1403 اجرایی می‌شود.