چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

کارشناس بازار، جیم بیانکو اظهار کرد که تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین نقطه‌ای، اشتباهی بزرگ است.

در آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از شرکت نفت ایرانول تقدیر شد.

با رای اکثریت سهامداران، در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت، دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره این بانک فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل گروه بهمن گفت: برقی کردن خودروها به ویژه در سیستم حمل و نقل عمومی یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است.

عرضه گسترده سکه در مرکز مبادله ایران به زودی آغاز خواهد شد. رئیس کل بانک مرکزی پیش از این گفته بود: توان ضرب روزانه 20 هزار سکه را داریم و فعلا با ضرب سکه تمام کار را شروع می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به شرکت‌های زیان‌ده این صندوق سه ماه فرصت داد تا برنامه‌های جامع عملیاتی خود را برای خروج از زیان و سودآوری پایدار ارائه نمایند.

حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش 40 درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد.

قیمت طلا و انواع سکه در دومین روز هفته جاری با افزایش همراه شد.

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که در چارچوب برنامه فعلی «بریکس» برای رهایی از وابستگی به دلار، مصر اقدامات جسورانه و رسمی انجام داده است.

علی آبادی گفت: ناترازی در انرژی، آب، برق یک واقعیت است. مهم این است که باید برای رفع آن راهکار داشته باشیم و باید به سمت بهر‌ه‌وری از مصرف حرکت کنیم. در مورد بنزین، چون ارزان است مصرف بهینه نداریم و یک نفر ایرانی معادل یک اروپایی بنزین مصرف نمی‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، برای سال آینده، برآورد ما این است که میانگین مصرف بنزین 8 تا 10 درصد نسبت به امسال رشد خواهد کرد و به 124 الی 126 میلیون لیتر خواهد رسید.