چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران اظهار کرد: از سال 97 موضوع رفع تعهد ارزی و عرضه ارز در نیما برای شرکت‌های بزرگ حل شده است.

امروز مطالبی همچون لیست فروشگاه‌های کالابرگ مشخص شد، ورود و خروج سهامداران درصدی 29 بهمن 1402، آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟، افزایش سرمایه جذاب و سنگین چند نماد | افزایش سرمایه 2091، 1233 و 860 درصدی سه نماد، روند نزولی بورس ادامه دار خواهد بود؟، از خبر گشایش یک نماد تا جابجایی مهم در سازمان بورس و افزایش سرمایه سنگین دو نماد، واریز سود 8 نماد | این...

شرکت ایران‌خودرو که مدعی است به علت قیمتگذاری دستوری 104 هزار و 43 میلیارد تومان زیان انباشته دارد، به طور متوسط به کارکنانش 52 میلیون تومان حقوق می‌دهد.

گواهی سپرده خاص 30درصدی روش خیلی خوبی برای تامین مالی هدفمند تولید و سرمایه در گردش است که هر زمان که تشخیص دادیم نیاز به استفاده از این ابزار وجود دارد آن را ادامه خواهیم داد.

دیزل ژنراتوری دارای ساخت خوب، مقاوم و قوی هستند و می‌توان از آن‌ها برای کارها و نیازهای مختلف استفاده نمود. فارغ از نیازمندی‌ها و تقاضاهای مختلف، اعم از بازیابی از فاجعه، عملیات ساخت و ساز، برق پشتیبان مرکز داده، عملیات معدن، برق پشتیبان اضطراری برای بیمارستان و سایر موارد مشابه دیگر، دلایل بسیاری وجود دارد که اعتماد به دیزل ژنراتور را توجیه می‌نمایند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در گفت‌وگویی، اظهار داشت: قرار است چین زندانی‌های خود را برای ساخت مسکن به ایران انتقال دهد؛ اما وزارت راه تاکید دارد بیان این مطالب، مصداق تشویش اذهان عمومی و از اساس کذب محض است.

مجموعه تفریحی و ورزشی آیس‌رینک میکامال کیش با حضور مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، افتتاح شد.

چهاردهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تحت عنوان «آینده شعب در نظام بانکی کشور» روز پنجشنبه 26 بهمن 1402 در بانک مرکزی برگزار و از 10 رئیس شعبه برتر بانک گردشگری تقدیر شد.

شرکت «کوروش کمپانی» با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از برخی چهره‌های شناخته شده (سلبریتی‌ها) با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه به قیمت پایین با دریافت مبالغی با وعده تحویل 45 روزه اقدام به ثبت نام از شهروندان کرده بود که در نهایت مالک آن کلاهبردار از آب درآمده و متواری شده است.

در سایه عدم ارائه خدمات پس از فروش رسمی در کشور شاهد رشد قارچ‌گونه شرکت‌های نامعتبر از جمله کوروش‌کمپانی در بازارموبایل هستیم، در این میان عدم انجام وظایف قانونی و گسترش رویه‌های رانتی مثل "واردات درمقابل صادرات خود" منجر به حیف و میل میلیارد دلاری شد.

10 رئیس شعبه برتر بانک شهر در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور در ساختمان باغ موزه بانک مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.