چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

رئیس‌کل بانک مرکزی با تشکر ویژه از اقدامات قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی کشورمان در پیگیری مستمر و شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی در خارج از کشور به تهران اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بانک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

چنانچه مشتریان یک شرکت، تاریخ صدور اینماد یک شرکت را بررسی کرده و مشاهده کنند که مدت زمان کوتاهی از زمان صدور اینماد آن گذشته و همچنین در مجوز آن، صرفا فروش آمده و اجازه «پیش فروش» ندارد، نباید برای پیش خرید کالا، اعتماد کنند.

مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه صنعتی در همکاری با سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را فردی جهادی دانست و گفت: گروه صنعتی ایران خودرو دارای نیروهای متخصص و متعهد و نیز مجموعه ها و شرکت های بزرگی است که با وجود تمام مسایل و مشکلات و تحریم ها، اقدامات اساسی و مهمی در حوزه خودرو انجام داده اند.

در نشست هم اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی که با حضور سرپرست بانک و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد بانک به صورت وبینار برای روسای شعب تهران و استان‌ها برگزار شد، دستاورد‌ها و برنامه‌های بانک در ماه‌های پایانی سال تبیین شد.

به منظور ایفای مسوولیت اجتماعی ایران‌خودرو، هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در توانمندسازی نوجوانان و جوانان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور در استان‌های تهران و البرز، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان ایران‌خودرو، سازمان بهزیستی کشور و شرکت ایساکو امضا شد.

رقیب چینی جت‌های مسافربری ایرباس و بوئینگ، C919، اولین پرواز خارج از چین را تجربه کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید براینکه کالاهای اساسی مورد نیاز کشور تامین است گفت: بخشنامه اجرای طرح تشدید نظارت برکالاهای اساسی سال 1403 به سراسر کشور ابلاغ شده و از یکم اسفندماه اجرایی می شود.

قیمت دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله همچنان ثابت ماند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی بهمن ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز و از ساعت 24 روز دوشنبه 30 بهمن ماه قابل برداشت است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار و نیم سکه در معاملات امروز بازار تهران با کاهش همراه شد.

در موضوع کلاهبرداری "کوروش کمپانی" و فریب مشتریان با وعده فروش گوشی‌های آیفون با نصف قیمت، نایب رئیس اتاق اصناف ایران، اتحادیه فروشندگان موبایل را در این کلاهبرداری، مقصر دانسته و معتقد است که اتحادیه می‌توانست با پیگیری بیشتر درباره نحوه فعالیت این کمپانی راه حمایت اتاق اصناف را باز بگذارد.