چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

جدیدترین آمار رسمی از تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از این است که در یازدهمین ماه سال، نرخ تورم ماهانه گروه خوراکی‌ها منفی شده است.

نهمین دوره کارآموزی همراه اول صبح امروز با حضور کارآموزان منتخب، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بهمن موتور می‌گوید: بهمن موتور تا پایان پاییز، مطابق برنامه فراخوان واریز وجه را صادر کرده و عمده مشتریان این فصل نیز در زمان مقرر مندرج در قرارداد، خودروی خود را تحویل گرفته‌اند. با توجه به پیگیری و حمایت حال حاضر وزارت صمت و بانک مرکزی امید است تخصیص و تامین ارز مورد نیاز، به موقع صورت پذیرفته تا ادامه برنامه تولید بر اساس روند عادی جاری و سایر نوبت‌های دیگر نیز برای واریز...

شرکت بهمن موتور، ون اینرودز را اقساطی می‌فروشد. این محصولات هفته سوم اردیبهشت تحویل مشتریان خواهد شد.

پیرو اطلاعیه منتشر شده بانک دی در سامانه کدال، با موضوع قطعی شدن معامله کوهستان پارک شادی مشهد، این بانک 37 هزار و 500 میلیارد ریال سود شناسایی کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور دانست و بر ضرورت تکثیر و تبدیل آنها به فرهنگ تاکید کرد.

استاندار تهران با بیان این که هر عملی برای تحول‌خواهی و آینده‌سازی، جهاد است، اظهار کرد: با تولید، در اقتصاد کشور و در نقطه مرزی، با اسلحه برای مقابله با دشمنان به هدف خود خواهیم رسید و با شناخت دشمن، نیرنگ‌های آنان را نقش بر آب خواهیم کرد که البته لازم است آگاه، هوشیار و زمان‌شناس باشیم.

خاندوزی چندی قبل گفته بود سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ حال امروز گفته است بانک مرکزی همان موضوعی که در ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفته شده بود را اجرایی کرد!

ضیغمی گفت: تمام تلاش وزارت صمت آن است که کلیه جانبازان مشمول در کمترین زمان خودروی درخواست خود را دریافت کنند و چنانچه بانک مرکزی ارز مورد نیاز خودرو‌های مذکور را تامین کنند به سرعت می‌توان واردات خودرو جانبازان را آغاز کرد.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تسهیل شرایط پرداخت وجه خودروهای پیشنهادی برای جایگزینی با پارس خبر داد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که وظیفه بانک ملی در حوزه اقدامات دانش بنیان حمایت و تامین مالی است، گفت: بانک ملی طی تفاهم نامه ای با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، حمایت و تامین مالی طرح های بومی سازی سوخت رسانی هوشمند را به انجام می رساند.

مدیران شعب بیمه دی به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان های اصفهان، البرز، یزد، آذربایجان، غربی، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان و مازندران انتخاب شدند.

بانک تجارت به مناسبت تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به‌منظور افزایش قدرت خرید مردم با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان، اعتبار 20 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 65 روزه اعطا می‌کند.

همراه اول و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای هوشمندسازی نظارت بر زنجیره عرضه سوخت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خودروسازان بم شرایط فروش ویژه bac x3 را اعلام کرد. عرضه این خودرو به صورت تقدی و با تحویل 90 روزه صورت می گیرد.