چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سرمایه‌گذاری مستقیم کسب‌وکارهای خارجی در چین در سال گذشته به کمترین میزان از اوایل دهه 1990 تاکنون رسید، زیرا پکن برای کمک به اقتصاد خود به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در خارج از کشور است.

قیمت طلا امروز، دوشنبه (19 فوریه) با کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت زیرا طلا تا حدی از رکود هفته گذشته به دلیل داده‌های داغ تورم ایالات‌متحده که چشم‌انداز کاهش زودهنگام نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داد، بهبود یافت.

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا که توجه سرمایه‌گذاران به دورنمای ضعیف تقاضا و تورم بالای آمریکا جلب شد، کاهش یافت.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در حوزه بریکس پیشنهادات مشخصی برای رشد تجارت با کشورهایی مثل روسیه، هند و چین داده‌ایم، تا به سمت یک پول مشترک و یک سازکار نقل و انتقال مالی جایگزین برویم. چه اشکالی دارد که اعضای بریکس برای خود سازکاری مثل FATF و سوئیفت داشته باشند.

60 لیتر سهمیه بنزین اسفندماه خودروهای شخصی این ماه ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم اسفندماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر دنیا به سمت تولید خودرو‌های با مصرف کم رفته است این در حالی است که در ایران به‌ازای هر 100 کیلومتر تقریباً 10 لیتر بنزین لازم است، اذعان کرد: متأسفانه فضای غیررقابتی در حوزه خودرو باعث شده است که خودروسازان به سمت بهینه‌سازی خودرو‌ها نروند.

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.

قرعه‌کشی دور هشتم (آخرین دوره) جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برگزار و در جریان آن 10 کارت طلایی یک میلیارد ریالی و 37 جایزه 250 میلیون ریالی دیگر به شرکت‌کنندگان در این جشنواره تعلق گرفت.

در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور از روسای شعب موفق بانک سپه تجلیل به عمل آمد.

بهمن موتور، وانت کارا تک کابین تیپ 4 را به صورت نقدی و با تحویل فوری می‌فروشد. قیمت این محصول در طرح فروش اسفند 1402 حدود 481 میلیون اعلام شده است.

رؤسای10 شعبه بانک آینده در چهاردهمین گردهمآیی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور، به‌عنوان رؤسای برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور همراه اول برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه بوت‌کمپ رویداد ملی استعدادیابی دانش‌آموزی «کی‌برد» توسط آکادمی همراه اول برگزار شد.