چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون هشدار جدی فرزین به دلالان دلار، منتظر کدام قیمت‌ها برای سکه امامی باشیم؟، قیمت خودرو‌ها در بازار چقدر شد؟، سنگین‌ترین صفوف خرید بورس تهران در این نماد‌ها، رئیس جمهور به کلاهبرداری کوروش کمپانی ورود کند!، تحلیل تکنیکال شاخص گروه قند و شکر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بر استمرار رشد و سودآوری بیمه معلم تأکید کرد و گفت: در مجموعه این صندوق، شرکت‌های مختلفی وجود دارد که تقویت هم‌افزایی در بین آنها به نفع اعضای صندوق خواهد بود.

با افزوده شدن برخی خودرو‌های وارداتی برای جانبازان و عدم ثبت نام تعدادی از جانبازان به اطلاع جانبازان معزز 70 درصد (ویژه) می‌رساند از امروز لغایت ششم اسفندماه می‌تواند اقدام به ویرایش نموده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

سرآغاز فصل بهار همواره فرصتی مطلوب برای انجام سفرهای نوروزی است و به این مناسبت همراه اول بسته‌های رومینگ ویژه نوروز 1403 خود را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی نوروزی معرفی کرد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، خانواده‌ی بیمه دی، از جمله همکاران ما در بنیاد شهید محسوب می‌شوند و از طرف دیگر، مجمع‌دار اصلی بیمه دی، خانواده‌ی ایثار و شهادت بوده و همچنین، این شرکت، طرف قرارداد بنیاد شهید است.

علی استاد هاشمی گفت: می‌بایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد را برای آنان شرح دهیم تا به ارتقاء فرهنگ بیمه کمک کنیم و مردم نیز از سرمایه‌گذاری خود، احساس رضایت نمایند.

در 11 ماهه سال جاری 13 میلیون و 157 هزار و 326 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات کشور ترخیص شد. این در حالی است که در این مدت، حجم مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه به رقم 55 میلیارد و 275 میلیون دلار رسیده است.

طی مراسمی به میزبانی شرکت کرمان موتور در مجموعه برج میلاد تهران، اصحاب رسانه برای نخستین بار خودروی برقی KMC e-Taxi را مورد تست و بررسی میدانی قرار دادند.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار در بازار | چگونه 2000 دلار با کارت ملی بگیریم؟، قیمت سهام عدالت متوفیان چقدر شد؟، خطر تعلیق | سهامداران مراقب این نماد‌ها باشند!، شرکت کوروش کمپانی به نام دیگری ثبت شده است!، دسترسی سازمان امور مالیاتی کشور به حساب‌های مردم درست است؟؛ تاییدیه ستاد اقتصادی دولت بر انتشار محدود گواهی سپرده خاص، نماد‌های عرضه اولیه و نماد بانکی در بین سودده‌ترین نمادها؛...

قیمت هر اسکناس دلار امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته افزایش قیمت نداشت.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران با 350 هزار تومان افزایش به 33 میلیون و 250 هزار تومان رسید.

معاون نظارت بانک مرکزی از برخورد با بانک‌های متخلف در عدم رعایت نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات خبر داد.