چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

دانشجویان نوورود دانشگاه شریف در رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع، از ایرانسل‌لبز به عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، بازدید کردند.

ایرانسل در کنار سایر راهکارهای دیجیتال ارتباط با مشتریان و با هدف توسعه راهکارهای متنوع خدمات مشترکان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض (تلفن گویای 7071)، رونمایی کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موارد اعاده شده از سوی شورای نگهبان در لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت بحرین به داوری موافقت کردند.

امروز مطالبی همچون لیست فروشگاه‌های کالابرگ، چگونه 2000 دلار با کارت ملی بگیریم؟، سنگین‌ترین ورود پول هوشمند به این نماد، جزئیات مرحله دوم عرضه اولیه آردینه، نماد‌های پرپتانسیل را چگونه شناسایی کنیم؟ + فیلم، افزایش سرمایه 3563 درصدی و 1694 درصدی دو نماد، رشد 8873 درصدی فروش این نماد | فاسمین در این ماه چه کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وزیر نفت عراق با تاکید بر پایبندی این کشور به برنامه کاهش تولید اوپک پلاس، گفت بیش از 4 میلیون بشکه در روز نفت تولید نمی‌کنیم.

عرضه چای بریتانیا به دلیل مشکلات لجستیکی دریای سرخ با اختلال مواجه است.

ژاپن اولین اوراق قرضه آب‌وهوایی جهان را می‌فروشد.

ین ژاپن برای اولین بار با رقمی بی‌سابقه در برابر دلار تضعیف شد.

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد، افزایش جمعیت و تشدید بحران کمبود مسکن در انگلیس احتمالا دولت سوناک را به محدود کردن مهاجرت به این کشور وادار می‌کند.

گلدمن ساکس در مطالعه جدید خود اعلام کرد که برگزیت با تورم بالاتر، مختل ساختن روند سرمایه‌گذاری و رشد بسیار ضعیف‌تر به اقتصاد انگلیس آسیب رسانده است.