سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا، تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به احتمال مختل شدن عرضه، افزایش یافت اما ابهامات درباره احتمال کاهش نرخ بهره آمریکا و تاثیر آن بر تقاضا برای سوخت، رشد بیشتر قیمت را محدود کرد.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه (13 فوریه) در بازه محدودی قرار داشت زیرا سرمایه‌گذاران از شرط بندی بزرگ پیش از گزارش تورم ایالات‌متحده که می‌تواند چشم‌انداز تازه‌ای درباره اینکه فدرال رزرو چه زمان و تا چه اندازه می‌تواند نرخ‌های بهره را کاهش دهد، اجتناب می‌کردند.

انتشار چندین داده کلیدی اقتصادی سال 2023 آلمان از جمله سفارش‌ها کارخانه، صادرات و تولیدات صنعتی، نشان‌دهنده پایان ضعیف سال برای اقتصاد آلمان بود و بار دیگر پرسش‌هایی در مورد وضعیت آلمان، «مرد بیمار اروپا» مطرح کرد.

رشد 253 درصدی سود خالص در مقطع پایان آذرماه 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل و کسب رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در کنار تداوم و تکرار رتبه برتر در مجموع خدمات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی تنها گوشه‌ای از عملکرد درخشان این بانک در بازه 9 ماهه سال جاری به شمار می‌رود.

بیت‌کوین برای اولین بار پس از ماه دسامبر 2021 از 49 هزار دلار گذشت.

در این مقاله، به معرفی 10 فیلم برتر سال 2022 می‌پردازیم و شما را به سفری در دنیای داستان‌ها و احساسات دعوت می‌کنیم.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان، بسته اعیاد شعبانیه را به مناسبت ولادت‌های پرنور این ماه تدارک دید.

سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توانند امروز (سه شنبه 24 بهمن ماه) پخش زنده مجمع عمومی فوق العاده را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

افزایش مالیات بر ارزش افزوده، اثرات منفی زیادی برای اقتصاد کشور دارد و الان زمان مناسبی برای این کار نیست. در شرایط تحریمی که تحت فشاریم، سیاست‌هایی از داخل مانند افزایش مالیات بر ارزش افزوده نیز به فشار مضاعف بر بخش تولید و صنعت و مردم می افزاید.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه 1402/11/24 راس ساعت 14 در محل سالن پژوهشگاه نیرو به صورت حضوری برگزار می شود.

در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه عید سعید مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان او با حضور در سایپا در جریان برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای که گروه خودروسازی سایپا طی 25ماه گذشته انجام داده است، قرار گرفتند.

امروز مطالبی همچون چگونه 2000 دلار با کارت ملی بگیریم؟، سودسازترین نماد‌ها در روز منفی بورس، سود کدام نماد‌ها در هفته سوم بهمن واریز شد؟، 12 نکته درباره عرضه اولیه آردینه که کمتر شنیده اید!، فبیستون در صف عرضه اولیه، زیر سوال بردن منافع سهامداران | آیا دکوثر و دامین پاسخگو هستند؟؛ اُفت فروش شدید در این نماد دارویی، نظرسنجی جی پی مورگان و نتایج جالب آن درباره آینده سرمایه گذاری در 2024؛...

آگهی هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران منتشر شد.