سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

تقریبا همه میلیاردرهای آمریکایی، موسس یا وارث ثروت خانوادگی هستند اما فوربس 26 نفر از 760 میلیاردر آمریکایی را شناسایی کرده که با بالا رفتن از نردبان شرکت، به موفقیت رسیدند.

ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی ایران را قادر می‌سازد تا مشارکت‌های تجاری خود را متنوع کند، وابستگی خود را به بازار‌های سنتی کاهش دهد و به اقتصاد‌های نوظهور دست یابد. این حرکت استراتژیک به ایران اجازه می‌دهد تا نفوذ ژئوپلیتیکی خود را افزایش دهد و نقش جدیدی در بازار جهانی نفت ایجاد کند.

هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران،42 هزار و 921 تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشتهبدون تغییر ماند.

امروز مطالبی همچون با پرسودترین نماد‌های امروز بورس تهران آشنا شوید، قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، رشد بیش از 50 درصدی ثتران را کنفرانس لازم کرد | چه کسی خریدار سهم است؟، کدام خودرو‌ها این هفته در بورس کالا عرضه خواهد شد؟، سیاست غلط گازرسانی دولت‌ها | آیا دومین کشور گازی جهان واردکننده گاز می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز به 32 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

معاون وزیر صمت اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری که آیا قیمت خودرو روند کاهشی دارد؟ گفت: «خیر». پاسخی که حالا وزارت صمت را مجبور به ارائه توضیحات کرده و تاکید دارد منظور افزایش قیمت خودرو در بازار است نه درب کارخانه!

شرکت خودروسازی اسنا پیرو قرارداد فی مابین با شهرداری تهران، 25 دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر را راهی پایتخت کرد.

تب خرید مسکن در ترکیه توسط ایرانیان با قوانین سختگیرانه، تورم بالا وچشم انداز ضعیف اقتصادی در این کشور به شدت کم شد و به کمترین میزان از سال 2018 تاکنون رسید.

نرخ بهره بین‌بانکی در هفته منتهی به 18 بهمن، افزایش یافت.

نمایندگان نقش بسزایی در تولید پرتفوی صنعت بیمه دارند و باید با تقویت آموزش‌های هدفمند، تأثیرگذاری آنان را ارتقا داد.

مدیرعامل بیمه معلم در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی برترین‌های شرکت در بخش‌های مختلف اداری، پژوهشی و ورزشی، ضمن تشکر از تلاش تمامی کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی، توسعه شایستگی‌های سرمایه انسانی را از اولویت های جدی تصمیم‌سازان شرکت برشمرد.

بانک مرکزی در سال جاری، دکمه انحلال سه موسسه ناتراز را فشرده و به این ترتیب موسسات توسعه، نور و کاسپین از چرخه نظام بانکی منحل شدند. این در حالی است که رئیس بانک مرکزی در خصوص بانک های ناتراز تاکید دارد که هشت بانک ناتراز برای رهایی از انحلال باید آستین همت بالا بزنند و اصلاح شوند.

دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.