سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

با موافقت اکثریت سهامداران حاضر در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول، سرمایه ثبتی شرکت ارتباطات سیار ایران به 8920 میلیارد تومان افزایش یافت.

در این نشست که بیش از 20 شرکت و هلدینگ صنایع غذایی حضور داشتند، جلسات مشترکی با اتحادیه ها، تشکل های کشاورزی و صنایع غذایی و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای روسیه برگزار و نسبت به معرفی محصولات تولیدی صادراتی ایران به متقاضیان روسی اقدام شد.

آلمان با بزرگترین بحران املاک و مستغلات در 15 سال گذشته روبرو است.

قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه بازار آسیا پس از این که رژیم صهیونیستی اعلام کرد به حملات در جنوب غزه پایان داده است و نگرانی‌ها نسبت به اختلال عرضه فروکش کرد، کاهش یافت.

شرکت‌های گروه مالی گردشگری با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه عید سعید مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت با حضور چند ساعته در سایپا از خطوط تولید، محصولات جدید برقی و هیبرید و توانمندی‌های گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

خودرو‌های خارجی در هر 100 کیلومتر 2.5 لیتر و خودرو‌های ایرانی 10 تا 12 لیتر مصرف دارند؛ بنابراین، برای رفع ناترازی بنزین نیاز به کاهش سرانه مصرف بنزین داریم و باید در این جهت اصلاحات مهم صنعتی در حوزه خودرو داشته باشیم.