سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

ثبت نام خودروهای وارداتی جدید جهت عرضه خودروهای مازاد وارداتی فروش فوری با زمان تحویل حداکثر سه ماه تمدید شد.

بر اساس داده‌های منتشرشده، نرخ تورم سالانه آلمان در پایین‌ترین نرخ از ماه ژوئن سال 2021 قرار گرفت.

با افزایش رشد رمزارزهای دیجیتال، ارزش بیت‌کوین طی یک روز نزدیک به 2000 دلار افزایش یافت.

دفتر بودجه آمریکا می‌گوید، میزان بدهی‌هایی که نزد مردم این کشور هست به 116 درصد تولیدناخالص داخلی می‌رسد.

اداره آمار آمریکا از رشد 2 برابری صادرات ماهانه این کشور به ایران خبر داد و کل مبادلات دو کشور در سال میلادی گذشته را بیش از 61 میلیون دلار اعلام کرد.

امروز مطالبی همچون هشدار جدی فرزین به دلالان دلار و توصیه مهم به مردم، خبر مهم وزیر صمت برای متقاضیان خودروی ارزان، سهامداران بخوانند | کدام نماد‌ها در خطر تعلیق اند؟، سودده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌های هفته سوم بهمن ماه، اخبار مهم کدال جمعه 20 بهمن 1402، رکورد بانک‌های چینی در اعطای وام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش قیمت در بازار سکه و طلای داخلی خبر داد و گفت: به غیر از سکه‌های طرح جدید که به سبب افزایش تقاضا با رشد قیمت مواجه شد، سایر قطعات طلا کاهش 50 تا 200 هزار تومانی داشته و هم راستا با کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، بهای طلا در داخل نیز کاهشی شد.

عراق همگام با برنامه دلارزدایی بریکس، هشت بانک خود را از انجام معامله با دلار آمریکا منع کرده است.

نظرسنجی اخیر مرکز پژوهش‌های اتاق ایران نشان می‌دهد که شاخص مدیران خرید برای کل اقتصاد ایران در دی ماه به 50.84 رسیده و نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، ششمین حراج شمش طلا توسط مرکز مبادله انجام شد و در مجموع 233 کیلو طلا به دست متقاضیان رسید. این در حالی است که قیمت هر شمش در کانال سه میلیارد تومان معامله شد.