دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به واقع بهتر است دولت پرداخت یارانه نقدی را به همین روش ادامه دهد و اگر می‌خواهد کالابرگ ارائه کند از سایر منابع که در بودجه پیش‌بینی شده است، استفاده کند.

امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دلار در بازار تهران، سلام مجدد به نفت 90 دلاری؟!، شوینده‌ها در مرداد ماه چقدر فروختند؟، این خانم سهامدار حقیقی عمده چکارن و ومشان است!، چگونه در طلا سرمایه‌گذاری کنیم؟ | 5 روش برای سرمایه گذاری در فلز زرد، رشد14 درصدی این نماد در عملکرد 1 ساله؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت طلا در معاملات امروز بازار‌های جهانی به علت افزایش ارزش دلار و سوددهی اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا، یک دلار و 59 سنت کاهش یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار، فاصله قیمت خودرو از کارخانه تا بازار بسیار کم شده است، اگر قیمت‌های امروز خودرو را با قیمت‌های چند ماه پیش مقایسه کنیم، می‌توان گفت با ریزش شدید قیمت‌ها مواجه هستیم.

سال گذشته فاطمی امین، وزیر وقت صمت تاکید داشت خودرو‌های فرانسوی جایی در لیست خودرو‌های وارداتی نخواهد داشت زیرا سابقه خوبی در ایران ندارند. حال به نظر می‌رسد مانعی برای ورود کارکرده‌های فرانسوی وجود نداشته باشد و در کنار بنز و تویوتا، رنو و پژو نیز وارد شود.

همراه اول، معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص توسعه زیست‌بوم نوآوری، بازار و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری الکترونیک و میکروالکترونیک زیرساخت‌های مخابرات سیار توافقنامه همکاری امضا کردند.

امروز مطالبی همچون افزایش عجیب قیمت پایهِ صد‌ها محصول بورسی، کاهش قیمت دلار در بازار امروز، افزایش 90 درصدی سود این نماد شیمیایی، خبری مهم برای پتروشیمی‌ها و پالایشی ها، سنگین‌ترین صفوف فروش امروز، سود پالایشی‌ها و پتروشیمی و متانولی‌ها از مصوبه جدید نرخ خوراک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

این روزها همه چشم انتظار تعیین تکلیف آیین نامه واردات خودروهای کارکرده به بازار هستند، اما در این وضعیت مبهم، بازار خودروهای فرسوده، یکباره طلا شد؛ طلایی که حالا کاشف به عمل آمده، تقلبی است و نباید گول آن را خورد.