دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بر اساس آماری که امروز منتشر شد، نرخ تورم نقطه به نقطه در ترکیه در ماه آگوست به 59 درصد رسیده، اما کارشناسان تورم واقعی ترکیه را 128 درصد می‌دانند.

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ارز تمام اقلام دامپزشکی از جمله دارو، واکسن، افزودنی‌ها، مواد اولیه دارویی دامپزشکی، مکمل و کنسانتره به تالار دوم منتقل شود.

از این پس نرخ فروش مرکز مبادله ارز و طلا، مبنای نرخ ارز تسعیر خوراک و قیمت پایه بورس کالا قرار می‌گیرد لذا قیمت پایه محصولات پتروشیمی و پالایشی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تغییر می‌کند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته معامله شد.

قیمت انواع ارز امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تغییری نکرد.

وجود یخچال در هر خانه‌ای یک اصل بسیار مهم محسوب می‌شود. یک یخچال سایدبای‌ساید باکیفیت، علاوه بر نگهداری مناسب مواد‌غذایی، جلوه خاصی به آشپزخانه می‌بخشد. احتمالاً برندهای متنوعی هنگام خرید یخچال سایدبای‌ساید به چشمتان خورده است. به جرأت می‌توان گفت، از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در ایران، دو برند سامسونگ و ال‌جی هستند، اما سوال اینجاست، "یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی بهتر است یا سامسونگ؟"،...

کمک به ازدواج جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود و براین اساس طی پنج ماه نخست امسال بیش از 35 هزار جوان ایرانی، زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز کردند.

نرخ حداقلی خوراک که معادل 60 درصد نرخ صادراتی، تنها برای سال جاری معادل 5 هزار تومان خواهد شد و سال‌های آتی این رقم افزایش خواهد پیدا کرد، ولی در مصوبه دولت، به جای متصل شدن نرخ کف قیمتی فرمول جدید خوراک به نرخ گاز صادراتی، نرخ ریالی ثابت در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ادعا می‌کند که موضوع توزیع کالابرگ را در کشور آغاز کرده است، لذا اگر قانون بودجه سال 1402 را در این بخش اجرایی شود، مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد.

بانک پاسارگاد در ادامه اقدامات سازنده خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه فضاهای فرهنگی کشور، سالن جلسات ترکیبی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران را افتتاح کرد.