چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.

کافه بازار ماجرا را به‌زبانی ساده توضیح می‌دهد و می‌گوید پس از به‌روزرسانی، با اینکه ظاهرا نسخه اپلیکیشن کاربر دچار تغییر نشده است، اما در حقیقت مایکت زیرکانه «درگاه پرداخت درون برنامه‌ای» آن را به نفع خود تغییر داده است

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک)، گفت: با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در زمینه‌های گوناگون، از سرمایه‌گذاری‌های موازی و هزینه‌بر پرهیز شود.

رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS)»، با حمایت ایرانسل برگزار شد.

با آغاز طرح دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، واریز مبالغ 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان آغاز شد. اما در این میان، بسیاری از مردم از عدم واریز یارانه‌ها گلایه‌مند هستند. اعتراضی که در نهایت با ورود رئیس جمهور و دستور وی مبنی بر واریز کمک معیشتی ماه اول، همراه شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشریح اهم برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سال 1401، گفت: تمرکز بر تولید خودروهای شاهین و کوییک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه خودروسازی طی سال جاری است.

بانک گردشگری در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور، در حوزه بانکی به عنوان بانک سال ورزش شناخته شد.

ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.

وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.

وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی 12 هزار تومان اعلام کرد.

قیمت نفت روز دوشنبه مقداری روند نزولی به خود گرفت و از افزایش‌های قبلی چشم‌پوشی کرد.

تیم پیکان تهران، میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در دومین دیدار خود در مرحله گروهی قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، تیم سانتوری ژاپن را شکست داد و به دومین برد متوالی خود دست یافت.

شعب تخصصی شرکت های دانش بنیان فخر رازی و باهنر بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره بانک و دستیار ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کردند.

امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، پیش بینی بورس فردا | فردا سهام بخریم؟، کف قیمتی بیت کوین کجاست؟، رکود ارزش معاملات شکسته شد!، افزایش سرمایه 400 هزار درصدی یک نماد، کدام نماد‌ها سه شنبه 27 اردیبهشت مجمع برگزار می‌کنند؟، ماجرای صندوق فولاد و صف فروش خساپا چیست؟، تحلیل دتوزیع امروز 25 اردیبهشت 1401، تحلیل برکت امروز 25 اردیبهشت 1401، جزییات عرضه اولیه ددانا...

بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.