یک‌شنبه 8 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو 8 مرداد 1401 | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت...

رستم قاسمی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن با توجه به تورم، از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به 700 میلیون تومان خبر داده است. این در حالی است که سال گذشته بانک‌ها همراهی قابل قبولی با ارائه این تسهیلات نداشتند.

پس از تحقق برنامه های افزایش تولید گروه سایپا و همچنین تکمیل کاری خودروهای ناقص، تخصیص و شماره گذاری خودروهای مشتریان با همکاری پلیس راهور ناجا به موقع انجام می شود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو اعلام کرد: رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را بر اساس استاندارد روز اروپایی ECE R127 با موفقیت پشت سر گذارد.

هتل های فرودگاهی (رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را بدست آورد.

در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

فاطمی امین از آمادگی ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

سهم 14.5 درصدی از فروش نفت، عملا شرکت ملی نفت ایران را به یکی از جدی‌ترین موانع توسعه پایین‌دست صنعت نفت تبدیل کرده بود، زیرا با توسعه پایین دست صنعت نفت و فروش نفت به داخل، امکان اخذ این سهم از فروش نفت نبود و در نتیجه درآمد‌های خود به شدت کاهش پیدا می‌کرد.