جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

نایب رییس دوم کمیسیون کسب و کار‌های دانش بنیان اتاق بازرگانی گفت: در مراحل مجوزدهی به کسب و کار‌ها بسیاری از مراحل مازاد و غیر ضروری هستند و تنها پروسه مجوزدهی دهی برای مشاغل را سخت‌تر می‌کنند که با راه اندازی سامانه ملی مجوز با مرحله و امضا‌های غیر ضرور برخورد و جلوی آن گرفته می‌شود.

بهای طلا امروز پنج‌شنبه 17 مارس بعد از کاهش نزدیک به پایین‌ترین سطح سه هفته‌ای و پس از اینکه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات‌متحده باعث افزایش بازدهی خزانه‌داری شد و مذاکرات صلح روسیه و اوکراین نیز جذابیت شمش را محدود کرد، ثابت بود.

فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد افزایش شاخص ارزی بودند. این در حالی است که در هفته های اخیر، روند نرخ دلار و سایر ارزها، کاهشی بوده است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: بدور از همه حواشی ها، گروه بهمن و شرکت قطعه سازی کروز در زمینه تولید و دانش فنی موفق عمل کردند.

به منظور رفاه حال مشتریان گرامی در تعطیلات نوروز 1401 لیست شعب کشیک بانک ایران زمین اعلام شد.

بانک ایران زمین در روزهای پایانی سال 1400 یک فرصت ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان خود فراهم کرده است.

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو در ایام تعطیل نوروز 1401، به صورت شبانه روزی پاسخ‌گوی مشتریان خواهد بود.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، نقشه بورس امروز چگونه بود؟، رستمی از شستا به فملی! | علی رستمی مدیرعامل فملی کیست؟، پتروشیمی غدیر پیشتاز شفافیت در صنعت پتروشیمی، سهامداران وگردش بخوانند، چرا گروه خودرویی سبزپوش شدند؟، نماد‌های بانکی چرا متوقف شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش مدت زمان گارانتی محصولات از دو سال و 40 هزار کیلومتر به سه سال و 60 هزار کیلومتر از سال آینده براساس فرمان رییس جمهوری محترم خبر داد.

جام باشگاه های آسیا در شهر تهران و به میزبانی باشگاه پیکان برگزار خواهد شد.

بانک دی مصوب کرده است به کارکنان خود تسهیلات 500 میلیون تومانی با نرخ 8 درصد پرداخت کند؛ آن هم در شرایطی که مردم عادی پس از طی هفت خان رستم در شعب بانکی و ماه‌ها دوندگی و انتظار، بالاخره می‌توانند وام تا سقف 50 میلیون تومان با دو تا سه ضامن و با نرخ بهره حداقل 18 درصد دریافت کنند!

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وزیر صمت با بیان این که سال آینده قیمت تمام شده خودرو دست کم 15 درصد کاهش خواهد یافت گفت: در این سال سهام دولت در خودروسازان به صورت بلوکی در بورس کالا عرضه خواهد شد که در نتیجه آن یکی از مافیاهای این صنعت از بین خواهد رفت.