جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت، بیش از سه دلار سقوط کرد.

امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در سومین روز هفته چقدر شد؟، شاخص کل یک میلیون و 600 هزار واحد را می‌بینید؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بورس امروز | ارزش معاملات چقدر شد؟، سیگنال مثبت به بازار رمزارز‌ها | سولانا به 115 دلار می‌رسد؟، ارز ترجیحی دارو حذف شد؟ | تاثیر حذف ارز 4200 تومانی بر بازار سرمایه، خبری مهم برای سهامداران فرابورس ایران، افزایش سرمایه 114 درصدی این نماد بورسی؛...

جدیدترین گزارش مرکز آمار از تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده در روز‌های پایانی سالی که گذشت بیان گر افت نسبی روند صعودی قیمت‌ها نسبت به مدت مشابه است. در این میان، با وجود عدم افسارگسیختگی در روند تورم، همچنان کاهش قدرت خرید از دغدغه‌های مهم مردم است.

اوپک نگرانی خود از پیشنهاد ممنوعیت واردات نفت روسیه را به اتحادیه اروپا اعلام کرد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون تداوم روند مثبت بورس در سومین روز هفته، قیمت نفت ریزش کرد، ابراز نگرانی اوپک از ممنوعیت عرضه نفت روسیه، بزرگترین ارز دیجیتال رکورد جدیدی ثبت کرد و حمایت 50 میلیارد دلاری چینی‌ها از توسعه کسب و کار خرد را در بر دارد.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال 1401 تحت عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و تاکید رییس جمهوری و دستور صریح مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با اجرای مکانیزم‌های سخت‌گیرانه، اجازه ورود قطعات بی‌کیفیت را به خطوط تولید نخواهیم داد.

کیش، معروف ترین جزیره ایران است. شما می توانید برای عید به این شهر زیبا سفر کرده و از جاذبه های طبیعی آن لذت ببرید.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در دومین روز کاری سال، پیش بینی مهم از بورس فردا دوشنبه، این نماد‌ها بیشترین رشد قیمت را داشتند! + فیلم، تحلیل تکنیکال ذوب و کویر | اصلاح در ذوب به پایان رسیده است؟ | اهداف قیمتی کویر کجاست؟، بترانس چرا بسته شد؟، نماد‌های وابسته به مس بورس کدامند؟، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، بازدهی بورس در فروردین ماه چگونه خواهد بود؟، این 15 میلیون...

جشنواره تولید محتوای آنلاین «دانا» تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت سیبا موتور از افزایش تولید دو برابری در سال گذشته و همچنین ارتقای کیفی محصولات، تنوع بخشی به سبد محصولات، جذب نیروی انسانی در سال 1401 خبر داد.

ما ترفندهای آرایشی صحیح را برای شما مرور خواهیم کرد تا در 30 سالگی زیبایی بیشتری تجربه کنید. نکات و ترفندهای زیبایی برای 30 سالگی خود را در زیر بررسی کنید.

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان گفت: با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده برای سال 1401، علاوه بر رشد تولید و تنوع محصول، به منظور تحقق راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، اشتغال زایی با اولویت بومی‌گزینی از افراد دارای دانش فنی و آماده به‌کار برنامه‌ریزی شده است.

در پی اقدام خرابکارانه برای دکل ارتباطی ایرانسل در زاهدان، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی، هفت فرمان مهم به منظور حمایت از رونق تولید، تسهیل وثایق بانکی در اعطای تسهیلات خرد به مردم، اشتغال‌آفرینی پایدار، حمایت عملی از اقتصاد دانش‌بنیان و رعایت دقیق ضوابط پولی مندرج در برنامه تحول نظام بانکی صادر کرد.

پالایشگاه‌های آمریکایی درپی اعلام ممنوعیت واردات نفت و فرآورده های نفتی روسیه به آمریکا در ماه میلادی جاری، خرید محموله های نفت کوره از خاورمیانه را آغاز کرده اند.