شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت دانش‌بنیان جتکو، بر تسریع در اجرای پروژه‌ها برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های توسعه محصول تاکید کرد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون نوسان مثبت بورس در آخرین روز کاری از آخرین هفته سال، سال آینده اوضاع بورس بهتر می‌شود، صندوق‌های بازار پول راه‌اندازی می‌شود، نفت سنگین ایران گران شد، نرخ دلار و یورو در صرافی‌ها چقدر شد؟، طلا از کاهش بیشتر بازماند و هند به دنبال نفت ایران را در بر دارد.

جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین به منظور گزارش عملکرد شرکت در سال 1400، بررسی آن و هدف‌گذاری شرکت در سال آینده برگزار و همچنین در این جلسه بر توجه به کارکنان به عنوان ارکان موفقیت شرکت، وجدان کاری و افزایش بهره‌وری تاکید شد.

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر مذاکرات آتش بس میان روسیه و اوکراین و نگرانیها در خصوص تقاضا در چین پس از افزایش موارد ابتلا به کووید 19، به پایین‌ترین قیمت دو هفته اخیر سقوط کرد.

قیمت طلا در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته رسید زیرا بازدهی خزانه‌داری ایالات‌متحده در آستانه افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو افزایش یافت و امیدواری‌ها برای پیشرفت در مذاکرات روسیه و اوکراین باعث تضعیف بیشتر جذابیت پناهگاه امن این فلز گرانبها شد.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به 12 میلیون و 570 هزار تومان رسید.

امروز مطالبی همچون جهش قیمت‌ها در بازار دلار؛ یورو هم گران شد، تکذیب یک خبر | قالیباف اصل به هیچ نهاد امنیتی احضار نشده است، بورس در چند روز آینده چگونه خواهد بود؟ + فیلم، کوچ حقیقی‌ها از پالایشی ها!، صدور مجوز افزایش سرمایه 600 درصدی این نماد، اوره ای‌های بورس کدامند؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی | نوری چه خواهد شد؟، خبر خوب برای سهامدارن بورس، خبر مهم از افزایش سرمایه بزرگ در بورس؛...

با امضای تفاهمنامه‌ای بین شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران، همکاری‌های مشترک این دو مجموعه با هدف گسترش سطح امدادرسانی به محصولات بهمن موتور آغاز شد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و چهارمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

30 سالگی ما زمانی است که به فکر محصولات مراقبت از پوست با خاصیت ضد پیری هستیم تا شاید امتحان آن را انتخاب کنیم؛ دهه 40 ما زمانی است که به طور جدی در مورد آنها صحبت کنیم.

برای نخستین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، ایرانسل «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را منتشر کرد.

معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی 1401 بهمن موتور از بیست و ششم اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

در این مقاله ابتدا با 7 مدل فلش مموری تبلیغاتی موجود در بازار آشنا می‌شویم. پس از آن نکات انتخاب بهترین فلش مموری تبلیغاتی را یاد می‌گیریم تا تصمیم‌گیری آسان‌تری در انتخاب هدیه تبلیغاتی برند خود داشته باشیم.

نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک رفاه کارگران در سال 1401 تعیین شد.