جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

روند دوازده ماهه نرخ ارز در سال پایانی قرنی که گذشت، در مقایسه با سال قبل تر یعنی 1399، بیانگر کاهش قابل توجه شیب افزایش نرخ دلار است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون تداوم روند مثبت بورس در دومین روز کاری سال جدید، راهکار چین برای انعطاف‌پذیری یوان چیست؟، بهانه نظام مهندسی برای متصل نشدن به درگاه ملی مجوزها، تجارت خارجی غیرنفتی کشور 100 میلیارد دلاری شد و اعلام آمادگی ایران برای صادرات گندم به لبنان را در بر دارد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون حذف حجم مبنا در برخی نماد‌های بورسی از فردا، ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی سال 1401، توصیه مهم به سرمایه گذاران بورسی در سال جدید، قیمت سکه به چند میلیون تومان رسید؟، با طلای روسیه معامله کنید تحریم می‌شوید و طلای سیاه از مرز 120 دلار گذشت را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت امدادخودروایران از کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی به 25 دقیقه خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم بانک‌ها همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات داشته باشند، برای اجرای قانون جهش مسکن و هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید، از ابزارهای نظارتی مجلس استفاده خواهیم کرد. حل مشکل مسکن نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

این پیمانه تیتر‌هایی همچون پوتین: معامله با دلار و یورو بی معنی است، نگرانی اوپک از پیشنهاد ممنوعیت نفت روسیه در اروپا، پولپاشی مشکلی را حل نمی‌کند، چرا مرغ در تهران گران شد؟ و ساخت مدل ارزان قیمت آیفون با آلومینیوم پاک را در بر دارد.

شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور روز جمعه 5 فروردین 1401 دائر بوده و خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش گارانتی محصولات این گروه صنعتی، به سه سال و پیمایش 60 هزار کیلومتر طبق دستور رییس جمهوری خبر داد.

واقعیت این است که در زمستان نیروگاه‌ها به قدر کافی در مدار بودند و مصرف برق در این فصل به اندازه‌ای نیست که نیروگاه‌ها پاسخگو نباشند، اما تامین سوخت در نیروگاه‌ها بسیار مشکل بود و معمولا دوره 100 روزه سختی را داریم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امسال صنعت برق در نوروز استراحت ندارد و برنامه ریزی ویژه ای برای عبور از پیک 1401 طراحی شده است.