شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سبزی پلو با ماهی معمولا یک غذای محبوب و مرسوم شب عید برای ایرانیان است. اما برای این غذای محبوب دقیقا چقدر باید هزینه کرد؟

آیین‌نامه تعرفه‌های آب با هدف مدیریت بهینه مصرف و تشویق به رعایت الگوی مصرف آب ابلاغ شد.

اگر چه قیمت بیت‌کوین (BTC)، بزرگترین ارز رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار، اندکی روند نزولی را ثبت می‌کند، اما رقابت بین افرادی که آن را استخراج می‌کنند از ابتدای سال افزایش یافته و در نتیجه به بالاترین حد خود رسیده است.

خودروهای امدادی بهمن موتور با لوگو و طراحی جدید به استقبال بهار 1401 رفتند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات بنا به فرمایش رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای را، از اولویت‌های اصلی برنامه‌های سال آینده ایران‌خودرو دانست و تاکید کرد: رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، یقینا برکت و رضایت خداوند را به ارمغان خواهد آورد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از ادامه فعالیت کارکنان حوزه تحویل خودرو در نوروز 1401 خبر داد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون روند هفتگی طلای سیاه منفی شد، تولید روزانه نفت اوپک پلاس یک میلیون بشکه کم آمد، نگرانی فولکس از برقی‌سازان چینی، اقدام بانک مرکزی روسیه در بحران اقتصادی چیست؟ وزیر اقتصاد: قصد داریم درآمد‌های مالیاتی را افزایش دهیم و حق بیمه بیشتر برای خودرو‌های بدون معاینه را در بر دارد.

قیمت تخم مرغ که طی هفته های اخیر روند افزایشی گرفته بود در سایه غفلت مسئولان مربوطه در برخی مناطق تهران تا شانه ای 70 هزار تومان هم رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز مشارکت راهبردی با شرکت سایپا خبر داد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون ارزش صادرات ایران به عراق تا پایان سال به 9 میلیارد دلار می‌رسد، هشدار اتحادیه اروپا به خریداران ارز‌های دیجیتال، سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟ و 213 میلیارد دلار از داریی روس‌ها در بانک‌های سوئیس توقیف می‌شود را در بر دارد.

امروز مطالبی همچون قیمت نفت از قله 14 ساله به زیر آمد، جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، افزایش سرمایه سنگین 2799 درصدی یک نماد، چقدر سود در مجمع شیران تقسیم شد؟، فدرال رزرو مسیر بیت‌کوین را تعیین کرد، بورس تهران دوطرفه شد؟، چه کسانی می‌توانند در عرضه خودرو شرکت کنند؟، قیمت نفت از قله 14 ساله به زیر آمد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

پس از اینکه فدرال رزرو در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نرخ بهره را افزایش داد، بیت‌کوین سقوط کرد.

قیمت نفت روز چهارشنبه برای پنجمین بار در شش روز گذشته در پی واکنش معامله گران به پیشرفت مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین و افزایش غیرمنتظره ذخایر آمریکا، کاهش پیدا کرد.