شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل‌رانی و... فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودروساز برنامه‌های خود را با هشت فرمان رییس جمهوری محترم تطبیق داده و بر همین اساس تمامی ساز و کارها را برای تحقق این فرامین پیش بینی کرده است.

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، بابک سلاجقه به عنوان مدیرعامل ایساکو منصوب شد.

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن سال نو خورشیدی 1401 را به تمامی مشتریان و سهامداران این بانک و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

آژانس بین‌المللی انرژی برای جبران کمبود نفت روسیه، از مصرف کنندگان خواست تا با کمتر سفر کردن، استفاده از حمل و نقل عمومی و رانندگی آهسته تر، مصرف انرژی و نفت خام را کاهش دهند.

در پی اعلام نشدن نرخ جدید دیه توسط قوه قضاییه از سوی رئیس کل بیمه مرکزی اعلام شد: تا اطلاع بعدی و اعلام رسمی نرخ دیه توسط قوه قضاییه، نرخ و پوشش تعهدات بیمه ای مشابه قبل اعمال می شود و پس از ابلاغ آن الحاقیه افزایش تعهدات عرضه خواهد شد.

امروز مطالبی همچون دلار در آخرین روز قرن گران شد، چگونه تهاجم روسیه به اوکراین بر اقتصاد هند تأثیر منفی می‌گذارد؟، حقیقی‌ها برای خرید این سه سهم هجوم آوردند!، ده نماد با بیشترین ورود و خروج پول حقیقی کدامند؟، خساپا بازگشایی می‌شود | خساپا چرا متوقف شده بود؟، خبری برای سهامداران شستا، تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم امروز، تحلیل تکنیکال نماد‌های بورسی و کدام شرکت‌ها در آخرین ماه سال سود...

معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از مواردی که در بودجه سال آینده متوقف خواهیم کرد، بحث فروش دلارهای حاصل از درآمد نفتی توسط وزارت نفت به بانک مرکزی است و بحث دیگر ساماندهی یارانه‌هاست چرا که علاوه بر اسراف و قاچاق به هدف نیز نمی‌رسد.

فعالان بازار ارز در اولین روز هفته و آخرین روز کاری سال 1400، شاهد افزایش قیمت دلار در صرافی ها بودند.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

با استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن " TOBANK " می‌توانید در چند دقیقه نسبت به احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری (آنلاین) اقدام کنید.

در راستای تحقق 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور، گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو فعالیت مشترک خود را به صورت اشتراک‌گذاری و بهره‌مندی از توانمندی‌های طرفین از سال آینده آغاز می‌کنند.