جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون پوتین: معامله با دلار و یورو بی معنی است، نگرانی اوپک از پیشنهاد ممنوعیت نفت روسیه در اروپا، پولپاشی مشکلی را حل نمی‌کند، چرا مرغ در تهران گران شد؟ و ساخت مدل ارزان قیمت آیفون با آلومینیوم پاک را در بر دارد.

شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور روز جمعه 5 فروردین 1401 دائر بوده و خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش گارانتی محصولات این گروه صنعتی، به سه سال و پیمایش 60 هزار کیلومتر طبق دستور رییس جمهوری خبر داد.

واقعیت این است که در زمستان نیروگاه‌ها به قدر کافی در مدار بودند و مصرف برق در این فصل به اندازه‌ای نیست که نیروگاه‌ها پاسخگو نباشند، اما تامین سوخت در نیروگاه‌ها بسیار مشکل بود و معمولا دوره 100 روزه سختی را داریم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امسال صنعت برق در نوروز استراحت ندارد و برنامه ریزی ویژه ای برای عبور از پیک 1401 طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق در سال جدید فرصت استراحت ندارد، از برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای آمادگی تمامی نیروگاهای تولید برق تا تابستان 1401 خبر داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو، استارت بورس در سال جدید از چه روزی است؟، حذف 7000 اپلیکیشن از فروشگاه اپ استور روسی، آلمان برای خرید گاز قطر توافق کرد، خیز آرامکوی سعودی برای افزایش تولید نفت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون تقدیر معاون اقتصادی رئیس جمهور از دیوان محاسبات، لایحه بودجه 1401 در شورای نگهبان تأیید شد، ابلاغ بودجه 1401 کل کشور از سوی قالیباف به دولت، رقابت‌پذیر شدن تولید با استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها، خیز آرامکوی سعودی برای افزایش تولید نفت و تجارت 3 میلیارد دلاری ایران و کشور‌های خزر را در بر دارد.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، با ارسال پیامی خطاب به مهرداد بذرپاش، از گزارش‌های مبتکرانه دیوان محاسبات در قالب "چکیده مدیریتی"، "گزارش تفصیلی"، "برش دستگاه‌های اصلی" و "برش استانی" تقدیر کرد.