پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد که اتحادیه درباره تحریم روسیه محدودیت دارد.

فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد رشد نسبی بهای دلار و یورو بودند. این در حالی است که در هفته های اخیر روند بازار ارز با کاهش شاخص ارزی همراه بوده است.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با کاهش 70 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به بهای 12 میلیون و 210 هزار تومان رسید.

رشد اقتصادی ایران از ابتدای سال تا پایان پاییز در حالی با نفت و بدون نفت، 5.1 و 3.8 درصد شده است که در مدت مشابه سال قبل رشد اقتصادی با نفت منفی یک درصد و بدون نفت منفی 0.8 درصد بود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام حدود 5 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن خبر داد.

طلا پس از ثبت بزرگ‌ترین افزایش در 14 ماه گذشته به دلیل بهبود احساسات ریسک به دنبال نشانه‌هایی مبنی بر آمادگی اوکراین برای راه‌حل دیپلماتیک با روسیه، کاهش یافت.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون زمان واریز آخرین یارانه نقدی امسال، پرداخت سود سهام عدالت سر موعد مقرر، معاون اول قوه قضاییه: آسیب‌های سازمان بورس ناشی از عدم شفافیت است، بایدن فرمان اجرایی دارایی‌های دیجیتال را امضا کرد، دلیل ریزش قیمت نفت چیست؟ و کاهش قیمت جهانی طلا را در بر دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده 57.4 درصد رشد کرد.

قیمت نفت در پی حمایت امارات متحده عربی و عراق از افزایش تولید که بخشی از عرضه مختل شده روسیه را جبران می کند، حداکثر 17 درصد کاهش پیدا کرد.

همزمان با آیین افتتاح رسمی خط تولید دو محصول کارخانه ارج، تفاهم‌نامه تامین مالی و گسترش همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت به امضا رسید.

نگاه جدید و توسعه کسب و کار یک سازمان موجب می‌شود تا گاهی شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند باشیم. گروه بهمن به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی کشور بعد از کسب موفقیت در عرضه محصولات با کیفیت و مدرن در حوزه های تجاری، سواری و موتور سیکلت های برقی، برای دومین بار بعد از خصوصی سازی از لوگوی جدید، مدرن و با محتوای خود رونمایی کرد.

امروز مطالبی همچون نماد "وپاسار" الگوی موفقیت در بازار سرمایه، ریزش قیمت‌ها در بازار ارز؛ یورو به 26 هزار تومان نزدیک شد، آخرین خبر درباره پرداخت سود سهام عدالت، جنگ جهانی سوم آغاز شده است؟، تحلیل تکنیکال دو نماد وابسته به روی | هدف قیمتی کاما کجاست؟، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، پیامد‌های جنگ برای اقتصاد کشور‌های دنیا چیست؟، خبری برای سهامداران پالایش یکم و دارایکم، سکه 12...

قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش 130 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به بهای 12 میلیون و 280 هزار تومان رسید.

قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین حد در تاریخ خود رسیده و هزینه متوسط هر گالن بنزین از 4 دلار و 17 سنت گذشته است.