جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

جدید ترین فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل اردیبهشت سال 1401، روز یکشنبه 22 اسفند ماه به فروش می رسند.

در حال حاضر ارزش بیت‌کوین به بالای سطح 39هزار دلار رسیده است؛ محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان، بیش از 2 درصد بالاتر از 39 هزار و 255 دلار معامله می‌شود. ارزش این توکن از ابتدای سال 2022 تاکنون حدود 16 درصد کاهش یافته و همچنان حدود 30 درصد با رکورد بالای 69 هزار دلاری که در نوامبر سال گذشته به ثبت رسانده بود، فاصله دارد.

در دنیا روش صدور مجوز، ضوابط محور است نه مجوز محور؛ یعنی ضوابط اعلام می‌شود و افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند باید اطلاع دهند که کسب و کاری شروع کرده و در مرحله بعد بازرسی، ضوابط را اعمال می‌کنند. درگاه ملی مجوز‌های کسب‌وکار و قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار از این نظر کمک به سزایی به اصلاح نظام مجوزدهی خواهند کرد.

استاندار قزوین و هیئت همراه ضمن بازدید از شرکت توسعه قوای محرکه تیوان با بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن و حمید رضا منجی عضو هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

عملکرد 11ماهه بانک ملت با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی و مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل این بانک خصوصی، بررسی شد.

مرکز بزرگ نمایشگاهی و خدماتی (تعمیرگاه شماره 3) خودروهای سواری مرسدس بنز در بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون رئیس جمهور: لایحه بودجه 1401 با در نظر گرفتن تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی تنظیم شد، بازار سهام جهانی به تقاطع مرگ نزدیک می‌شود، صعود قیمت نفت مهارناپذیر ماند و افزایش دامنه نوسان به 10 درصد در سال 1401 را در بر دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: سال آینده، 725 هزار دستگاه خودروی سواری و 25 هزار دستگاه خودروی تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید خواهد شد و تمامی نمایندگی‌های سراسر کشور باید آمادگی لازم برای ارایه خدمات باکیفیت و مطلوب به مشتریان را داشته باشند‌.

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ممنوعیت واردات نفت روسیه به آمریکا و برنامه روسیه برای توقف واردات از روسیه تا پایان امسال، افزایش یافت.

واحد رایانش ابری آمازون پذیرش مشتریان جدید در روسیه یا بلاروس را متوقف کرد و به جمع شرکتهایی پیوست که فعالیتهای تجاری در این کشور را پس از حمله روسیه به اوکراین متوقف کردند.

شرکت اپل در رویداد بهاری خود مدل ارزان قیمت آیفون SE و آی پد ایر و همچنین یک تراشه قدرتمند برای رایانه رومیزی مک استودیو را رونمایی کرد.