یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت طلا با نگرانی از پیشرفت مذاکرات روسیه و اوکراین، نزدیک به 2000 دلار در هر اونس ثابت ماند.

قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار جهانی ثابت بود و پس از نوسانی که تحت تاثیر عوامل متضاد پیدا کرد، در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی از ماه نوامبر قرار دارد.

امروز مطالبی همچون تحلیل تکنیکال سهم وزمین | هدف قیمتی وزمین کجاست؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس در هفته آینده، از مذاکرات وین چه خبر؟، چرا آلفابت 5.4 میلیارد دلار از سهام شرکت امنیت سایبری را خرید؟، علت افزایش شاخص بورس چه بود؟، خبر مهم برای فولادی ها، دو اتفاق مهم بورسی در سال 1401 + فیلم، افزایش سرمایه سنگین 20282 درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون وارد شدن شوک شدید به نرخ ارز 2 پیامد منفی برای کشور به وجود خواهد آورد، افزایش 1.7 درصدی ارزش سهام عدالت، ثبات طلا در روز‌های آخر هفته، حباب سکه 180 هزار تومان شد، توقف صادرات غلات روسیه به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کنترل قیمت نفت با ورود طلای سیاه ایران به بازار را در بر دارد.

خبرگزاری آمریکایی در گزارشی مدعی شده که آمریکا محموله دو نفتکش که مظنون به حمل نفت ایران به عنوان بخشی از یک طرح پیچیده مقابله با تحریم‌ها بودند را توقیف کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز از موسس و بنیان گذار گروه قطعه سازی کروز به عنوان منتخب "نهمین جشنواره ملی انتخاب چهره های برتر حوزه کارآفرینی سال 1400" این استان تقدیر کرد.

در بیست و سومین همایش ملی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، ایران خودرو خراسان تندیس سیمین و لوح تقدیر این همایش را کسب کرد.

مدیران عامل بانک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان در نشستی زمینه‌های توسعه همکاری فی‌مابین را بررسی و برای استفاده از ظرفیت‌های ریالی و ارزی این بانک در داخل و خارج کشور تفاهم کردند.

بانک ایران زمین همواره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی پیش قدم بوده و با فرهنگسازی و آگاهی رسانی به مخاطبانش گام‌های مهمی را در جهت حفظ محیط زیست برداشته است تا جاییکه اپلیکیشن همیار بانک را در راستای حذف بروشور‌های کاغذی بانک ساخته است.

مشتریان بانکی می‌توانند با ارسال عدد 2 به شماره 30006905 تمامی شماره حساب‌ها و شناسه شبای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

با حمایت و همراهی شستا و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بیش از 2000 میلیارد ریالی، برند ارج پس از 5 سال تعطیلی به مدار تولید بازگشت.