جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در نوزدهمین مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اکو ریاست دوره‌ای دبیرخانه اتاق اکو برای یک دوره سه ساله به اتاق ایران منتقل شد.

‌معاون بانک‌، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن قدردانی از بانک صادرات ایران در تحقق شعار خدمت به مردم، پنج فرمان مهم رئیس‌جمهور به نظام بانکی و چشم‌انداز نظام بانکی در سال 1401 را تشریح کرد و گفت: به دنبال راهکاری هستیم که کل مطالبات شبکه بانکی را در قالب تهاتر با دولت به سرانجام برسانیم و این بخش، از دفاتر بانک‌ها پاک شود.

دکتر محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در روزنامه ایران یادداشتی را منتشر نموده است که در ادامه می خوانیم.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش 190 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به بهای 12 میلیون و 150 هزار تومان رسید.

ایرانسل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش و توسعه خدمات دیجیتال، امضا کردند.

با مکلف شدن دولت برای اعطای یارانه ارزی به انتهای زنجیره، اگر دولت بتواند با تجمیع همه یارانه‌های موجود، بتواند معادل 20 دلار یارانه نقدی تحت عنوان درآمد پایه همگانی به مردم اعطا کند؛ بزرگ‌ترین کار را برای رفع فقر مطلف و تحقق حداقل رفاه خانوار‌های ایرانی انجام داده است.

اسامی شعب کشیک بانک ملی ایران در ایام نوروز اعلام شد.

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو راهبرد ارتقای کمی و کیفی شرکت‌های زیر مجموعه خود را در دستور کار قرار داده است.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: فردی که در داخل کشور در عرصه تولید ورود و صاحب خطوط تولید و چندین هزار پرسنل دارد، قطعا این فرد مفسد اقتصادی به شمار نمی رود.

گروه بازرگانی گردشگری دانا با ایجاد زیرساخت های لازم، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری را از داخل و خارج کشور تأمین کرده و آمادگی دارد برای تمام کارخانه های فولادی کشور نیز اقدام کند.

گروه صنعتی ایران خودرو در روز یازدهم اسفندماه با تولید 100 هزارمین موتور ملی، از رکورد سالانه تولید این موتور در چهار سال اخیر عبور کرد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون کاهش شاخص کل بورس در معاملات امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت نفت در مسیر صعود، احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه، توقف تراکنش‌های مالی کره جنوبی با بانک مرکزی روسیه و آخرین مهلت دستگاه‌ها برای الکترونیکی کردن مجوز‌ها را در بر دارد.