جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: فردی که در داخل کشور در عرصه تولید ورود و صاحب خطوط تولید و چندین هزار پرسنل دارد، قطعا این فرد مفسد اقتصادی به شمار نمی رود.

گروه بازرگانی گردشگری دانا با ایجاد زیرساخت های لازم، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری را از داخل و خارج کشور تأمین کرده و آمادگی دارد برای تمام کارخانه های فولادی کشور نیز اقدام کند.

گروه صنعتی ایران خودرو در روز یازدهم اسفندماه با تولید 100 هزارمین موتور ملی، از رکورد سالانه تولید این موتور در چهار سال اخیر عبور کرد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون کاهش شاخص کل بورس در معاملات امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت نفت در مسیر صعود، احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه، توقف تراکنش‌های مالی کره جنوبی با بانک مرکزی روسیه و آخرین مهلت دستگاه‌ها برای الکترونیکی کردن مجوز‌ها را در بر دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش ویژه مادران را هم زمان با سی و چهارمین فروش فوق‌العاده محصولات از فردا سه‌شنبه به مدت سه روز اجرا می‌کند.

امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت بیش از یک درصد رشد کرد، سکه 12 میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | قیمت یورو به کانال 26 رسید، پیش بینی بورس فردا سه شنبه 17 اسفند، سهامداران آکنتور بخوانند، تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | فملی با ریسک به ریوارد مناسب، پیش بینی شاخص کل تا عید، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، تمامی واحد‌های صندوق آرام در مدت کوتاهی به فروش رسید؛...

افزایش قیمت کالا و همچنین ترس از آسیب شوک رکود تورمی در اروپا به دنبال جنگ در اوکراین باعث شد تا یورو به پایین‌ترین سطح 22 ماه اخیر دربرابر دلار سقوط کند و ین، فرانک سوئیس و استرلینگ نیز کاهش یافتند.

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی برای نخستین بار در یک سال و نیم گذشته تحت تاثیر تقاضا برای خرید دارایی امن در پی تشدید بحران روسیه و اوکراین، به بیش از 2000 دلار در هر اونس صعود کرد.

با تصویب دولت، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین متروکه در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد تا بین شهرداری ها توزیع کند.