پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از فرصت 10 روزه کلیه مشمولان مالیاتی که از طرف سازمان امور مالیاتی کشور پیامک دریافت کرده‌اند، برای ثبت اطلاعات سکونت و مالکیت در سامانه ملی املاک و اسکان کشور خبر داد.

با ایجاد منابع موهومی در کمیسیون تلفیق برای تخصیص ارز 4200، عملا دست دولت در سال آینده بسته خواهد شد و نتیجه آن عدم تحقق منابع و در نتیجه استقراض از بانک مرکزی، چاپ پول و نهایتا تحمیل تورم بیشتر به مردم است که باید بجد نمایندگان نسبت به این اقدام موهومی کمیسیون تلفیق و ایجاد ناترازی در جداول بودجه، ورود کرده و این رویه غلط را اصلاح کنند و در جهت اصلاح برنامه دولت در تعامل با دولت گام...

نماینده‌ی مردم قائمشهر، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس: مدیریت خوبی که در زمینه‌ی کمبود گاز در کشور صورت گرفت، منجر به آن شد که مردم زمستان 1400 را بدون قطعی گاز سپری کنند. عملکرد وزارت نفت در زمینه مدیریت کمبود گاز و عدم قطعی گاز قابل قبول است؛ تعرفه‌گذاری پلکانی پرمصرف‌ها و قرارداد سوآپ گازی با ترکمنستان در زمینه مدیریت کمبود گاز موثر بوده است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در حوزه خودروسازی و قطعه سازی مشکلات، نواقص و کمبودها بر طرف و بر اساس سلایق و خواست مردم خودرویی با کیفیت تولید و عرضه شود.

در ادامه سیاست های حمایتی شرکت نفت ایرانول از ناوگان حمل و نقل عمومی از روز جمعه 13 اسفند ماه طرح عرضه مستقیم محصولات، ایرانول الوند40 چیلیک و ایرانول 16000 گالن، در منطقه صنعتی بریم آبادان آغاز خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی مدون و سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در هر سال، ظرف پنج سال آینده، با توسعه پلتفرم و قوای محرکه، هیچ یک از محصولات قدیمی فعلی تولید نخواهد شد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون موافقت کمیسیون تلفیق با واردات 70 هزار دستگاه خودروی سواری، ارزش سهام عدالت در آخرین روز کاری هفته، قیمت نفت از 117 دلار عبور کرد، توافق اوپک‌پلاس بر سر افزایش 400 هزار بشکه‌ای تولید نفت در آوریل، تعلیق فعالیت شرکت اوراکل در روسیه و قیمت دلار و یورو در آخرین هفته را در بر دارد.

به مناسبت فرا رسیدن مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ماه پرخیر و برکت شعبان و اعیاد با شکوه این ماه، طرح بخشش وجه التزام تا پایان سال جاری توسط بانک رفاه کارگران تمدید شد.

در پی بازدید سرزده رییس جمهوری محترم از پارکینگ‌های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور ایشان، گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به میزان متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.

کارشناس حوزه مجوز‌های کسب وکار گفت: نظام دیوان سالار به جای تشویق و حمایت از فرد، صاحب کسب و کار را با انبوهی از مجوزها مواجه می کند و باعث می شود بیش از یک تا دو سال شروع کسب و کار وی عقب بیفتد.

امروز مطالبی همچون چرا سهمیه جدید بنزین برای برخی واریز نشد؟، بفرمایید دلار؛ خرید الکترونیکی شد | نرخ یورو با افزایش مواجه شد، سهامداران شستا بخوانند، پالایشی‌ها در مدار صعود باقی خواهند ماند؟، بازگشت شستا به بورس، خبری مهم برای سهامداران پالایش یکم و دارایکم، تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی، خودرو تک نرخی می‌شود؟، مالک این شرکت هندی، به ثروتمندترین فرد آسیا تبدیل شد!، چرا قیمت نفت افزایش...

در آستانه نوروز، محصولات پروتئینی از مرغ و گوشت گرفته تا تخم مرغ، بازاری تقریباً آرام و با ثبات را می‌گذرانند، اما با وجود توصیه‌های معاون اول رئیس جمهور مبنی بر کنترل قیمت‌ها، برخی محصولات بیشتر از نرخ مصوب به فروش می‌رود.