جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

فعالان زنجیره خودروسازی در راستای هماهنگی، همفکری و همچنین برنامه ریزی و اصلاحات سال 1401 گرد هم می‌آیند.

شرکت بهمن دیزل ضمن تشکر از استقبال مشتریان محترم در طرح فروش آنلاین کشنده امپاور، پایان ثبت نام این دوره را اعلام کرد.

بر اساس تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، موسسه فرهنگی، ورزشی ایران خودرو به عنوان متولی ورزش حرفه ای و کارگری در سطح این گروه صنعتی تعیین شد.

مراسم قرعه کشی برای دو طرح فروش فوق‌العاده و فروش ویژه حمایت از خانواده، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

همزمان با آغاز طرح عرضه مستقیم محصولات شرکت نفت ایرانول در منطقه صنعتی بریم، احسان عباسپور سرپرست فرمانداری ویژه آبادان روز جمعه 13 اسفند ماه از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید کرد.

فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت شاخص ارزی به دلیل کاهش تقاضا هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد به کف کانال بیست و شش هزار تومان رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داد و گفت: موضوع این بسته را با معاون اول رییس جمهور مطرح کرده‌ایم و مردم منتظر خبرهای خوش باشند.

بانک پارسیان از ابتدای تاسیس صندوق قرض‌الحسنه تاکنون 46 هزار و 459 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود 182 هزار نفر پرداخت کرده است که 46 درصد از دریافت کنندگان این تسهیلات، وام ازدواج دریافت کرده اند.

تحلیلگر یک بانک سوئیسی گفت: قطع دسترسی روسیه به ذخایر ارز خارجی‌اش احتمالا به سلطه دلار آمریکا در جهان پایان می‌دهد.

شرکت آمریکایی گوگل اعلام کرد خدماتش برای تبلیغات فروش آنلاین در روسیه از جمله خدمات شامل موتور جستجو و یوتیوب و شرکای خارجی اش را متوقف کرده است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون شروع سبز بورس در اولین روز هفته، زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد، شکست در کنترل اجاره بها، مجوز مجلس به دولت برای 7/5 میلیارد یورو تهاتر نفت، امارات در لیست خاکستری گروه FATF قرار گرفت، موافقت مجلس با 9 میلیارد دلار ارز ترجیحی برای 1401 و حذف خودرو‌های قدیمی طی پنج سال آینده را در بر دارد.

در جریان سفر وزیر صمت، رییس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ارمنستان، در مراسمی با انتخاب نماینده، قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو به این کشور به امضا رسید.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ممنوعیت ها بورس لندن را مثبت کرد!، سهامداران بورس بخوانند، پیش بینی بورس فردا شنبه 14 اسفند، تحلیل تکنیکال چهار نماد پالایشی، وتوسم به ازای هر سهم چقدر سود توزیع کرد؟، آمازون، شرکتی که کتابفروشی‌ها را کشت!، تصمیم جدید فدرال رزرو درباره نرخ بهره چه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

افزایش قیمت نفت پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، قیمت بنزین را در کالیفرنیا به میزان بی سابقه‌ای افزایش داده است.

قیمت نفت روز جمعه در پی نگرانی‌ها از مختل شدن صادرات نفت روسیه تحت تاثیر تحریم‌های غربی، روند افزایشی را ازسرگرفت.