جمعه 20 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در این گزارش توجه شما را به موارد مهمی جلب می کنیم؛ از جمله این که قیمت های بازار در تاریخ بروز رسانی با همکاری حداقل 30 نمایشگاه اتومبیل در شهر تهران در سایت ثبت می شود. همچنین قیمت خودروها بر اساس آخرین مدل و ارزانترین رنگ موجود در بازار درج شده اند.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد، در هفته جاری، روند کاهشی قیمت خودرو متوقف شد و نرخ ها هرچند جزیی اما با افزایش مواجه شدند.

پنجمین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.

کلاف سردرگم سامانه یکپارچه و نارضایتی مردم از خرید خودرو‌های ثبت نامی کور‌تر از قبل شده است و این نارضایتی از همان روز‌های آغازین این طرح درسال 1401 شروع شد و همچنان در مرحله سوم خود دچار ابهاماتی است که برطرف نشده است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران معتقد است تولیدکنندگان در حوزه تأمین نقدینگی با مشکلات بسیاری مواجه هستند. این در شرایطی است که ناترازی انرژی نظیر برق و گاز، چالش‌های تولید در کشور را دو چندان کرده است و باید حل آن چاره اندیشی شود.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به گزارش تابناک درباره هزینه‌های گزاف این شرکت برای تبلیغات، توضیحاتی را ارائه داد.

قیمت بیت‌کوین در بحبوحه کاهش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال بیش از 6 درصد کاهش یافت و به زیر مرز 60 هزار دلار سقوط کرد.

قیمت دلار مبادله ای شاهد افزایش 0.11 درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار مبادله ای که روز قبل تا 49,145 (چهل و نه هزار و یکصد و چهل و پنج) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه 07 شهریور 1403 مصادف با 28 آگوست 2024 - با رشد 0.11 درصدی به 49,200 (چهل و نه هزار و دویست) تومان رسید.

امروز قیمت 60 قلم میوه و سبزی در میدان اصلی میوه‌وتره‌بار تهران اعلام شد.

امروز قیمت سکه امامی به 42,650,000 (چهل و دو میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.35 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا در بازار شیب نزولی را تجربه کرد و ارزش هر اونس طلا به 2,508 (دو هزار و پانصد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.32 درصدی داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بانک مرکزی نامه اعطای وام جدید 800 میلیون ساخت مسکن شهری را ابلاغ کند.

رجوع به بازار معاملات مسکن دو نقطه از حومه تهران که بیش از 1.5 دهه است به «مرکز ثقل تولید دولتی مسکن» تبدیل شده است، دو پیام معنادار از اوضاع مخابره می کند.

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 7 شهریور 1403 حکایت از بازاری با روند نوسانی دارد. طوری که در اکثر محصولات مونتاژی و داخلی تغییراتی به چشم می‌خورد.

اظهارات جدید رییس‌جمهور درباره «یارانه بنزین» گمانه‌زنی‌ها درباره برنامه دولت چهاردهم در حوزه سوخت را بیشتر کرده است. آقای پزشکیان برای چندمین بار از پرداخت یارانه بنزین انتقاد کرده و این‌بار نیز گفته است: «هیچ منطقی وجود ندارد که بنزین را با دلار آزاد بخریم و با سوبسید (یارانه) به مردم بفروشیم.