پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با آموزش آنلاین آشنایی نداشته باشد. یکی از جذابیت‌های این آموزش، پیشرفت روزافزون آن است. در این مقاله به بررسی وضعیت آموزش الکترونیک در سال 2025 پرداخته‌ایم.

در این گزارش قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار چهارشنبه 20 تیرماه سال 1304 را مشاهده می‌کنید.

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه (10 جولای) ثابت ماند و سرمایه‌گذاران به دنبال داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده هستند که می‌تواند مسیر نرخ بهره فدرال رزرو را روشن کند.

پارس خودرو سومین خودروساز بزرگ کشور است که همچون ایران خودرو و سایپا، سال جهش تولید با مشارکت مردم را با کاهش تولید آغاز کرده است. روندی که پاسخگوی نیاز بازار خودرو نیست و منجر به افزایش قیمت‌ها شده است.

مطابق انتظاراتی که در روز سه‌شنبه از بازار سرمایه می‌رفت، بازار سهام تفاوت چندانی با جریان معاملات روز دوشنبه نداشت؛ جز کاهش بیشتر ارزش و حجم معاملات. در سنتیمنت حاکم بر بازار سرمایه، به‌وضوح می‌توان کاهش ترس و ابهام اهالی تالار شیشه‌ای را مشاهده کرد. حتی اکثریت کارشناسان بر این گزاره اجماع دارند که بازار سرمایه بالاترین بازدهی را تا پایان سال در بین بازارهای موازی خواهد داشت، اما در...

قیمت دلار روز سه‌شنبه با کاهش محدودی به نیمه پایینی کانال 9 از کریدور پنجم برگشت. به تعبیر معامله‌گران، ریتم کاهشی قیمت دلار علاوه بر اینکه حاصل تلاش بازارساز است، می‌تواند متاثر از آغاز عرضه جدید خودروهای وارداتی نیز باشد. فعالان بازار ارز همچنین رکود معاملاتی ماه محرم را در کاهش تقاضای بازار ارز موثر می‌دانند.

قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با کاهش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. ریتم نزولی بازار طلا در سومین هفته تیر با حمایت دلار رخ داد و طی دو روز میانی هفته تمام قطعات سکه را یک تا دو کانال عقب نشاند.

طبق اعلام مسوولان، خروجی آب سدهای برقابی طبق برنامه انجام می‌شود و با وجود این که میزان آورد سال آبی جاری حدود 4 میلیارد مترمکعب از سال گذشته کمتر بوده اما با برنامه‌ریزی دقیق و رهاسازی‌های برنامه‌ریزی شده حجم آب سدها همانند سال گذشته است.

برای استعلام یارانه معیشتی با کد ملی کافیست این گزارش را مطالعه کنید.

درحالی که دولت وعده داده بود که پرداخت سود به سهامداران و تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت به سرعت انجام خواهد شد، اما طی سه سال نه تنها وضعیت جاماندگان تعیین تکلیف نشد؛ بلکه واریز سود سهام عدالت هم با تاخیر بسیار و به صورت سه مرحله‌ای انجام شد.

کارگر حداقل‌بگیر باید 2.6 روز کار کند و هیچ چیزِ دیگر نخرد تا بتواند 4 کیلو میوه تابستانی آنهم با ارزان‌ترین قیمت‌های موجود در بازار خریداری کند و به خانه ببرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از واردات خودرو‌های برقی هیبریدی از طریق منطقه آزاد تجاری ارس خبر داد.

امروز قیمت بیت کوین روند صعودی را دنبال کرده است و ارزش هر واحد آن به 57,332 (پنجاه و هفت هزار و سیصد و سی و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.14 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 40,500,000 (چهل میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.09 درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرده است.

مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از مدیران ستادی این شرکت در سفر به قزوین و زنجان با نمایندگان فروش این استان ها دیدار و گفتگو کرد.