پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار کاهش حرکت کرد و 46,362 (چهل و شش هزار و سیصد و شصت و دو تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

امروز قیمت سکه امامی به 41,250,000 (چهل و یک میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.13 درصدی داشته است. قیمت طلا اما بالا رفت.

نشریه اکونومیست کشورهای جهان را براساس سه شاخص درآمدی طبقه‌بندی کرده است.

در این گزارش شما می توانید از آخرین و به روزترین قیمت خودرو با خبر شوید. به روز شده در تاریخ یکشنبه، 18تیر 1403.

جدول قیمت انواع گوشی موبایل در بازار 18 تیرماه

امروز قیمت طلا روند کاهش را دنبال کرده است و ارزش هر اونس به 2,384 (دو هزار و سیصد و هشتاد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.33 درصدی داشته است.

روز شنبه شانزدهم تیر ماه روز اقبال تمامی بازارهای پولی و مالی در ایران بود، چراکه بلافاصله پس از مشخص شدن پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری، تمامی بازارها با تغییرات جدی مواجه شدند.

بورس تهران روز یکشنبه با افزایش تراز شاخص هم‌وزن در کنار رشد تراز شاخص کل و افزایش ارزش معاملات خرد مواجه بود.

در سی و ششمین جلسه حراج شمش طلا که روز یکشنبه 17 تیرماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 544 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

براساس گزارش بانک مرکزی متوسط قیمت هر متر مربع مسکن پایتخت در خردادماه...

قیمت دلار در دومین روز هفته در کف کریدور ششم معامله شد و روند رنج داشت. تلرانس قیمت در بازار ارز نوسانات 100 تا 300 تومانی داشت. معامله‌گران، خوش‌بینی نسبت به آینده اقتصاد کشور را دلیل ثبات فعلی بازار ارز می‌دانند؛ اما کارشناسان اقتصادی معتقدند روند قیمت دلار افزایشی است و متغیرهای اقتصادی نوید رشد ارزش در بازارهای مالی را می‌دهد.

حجم بالای تقاضای سهام در معاملات روز گذشته، تحت تاثیر نماد‌های اهرمی بازار، کمرنگ‌تر شد. سرنوشت بازار در روز میانی هفته معاملاتی در چه مسیری رقم می‌خورد؟

قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته روند متوازنی نداشت. طلا افزایش محدودی پیدا کرد و سکه در تمام قطعات کاهش یافت. روز یکشنبه کاهش حباب سکه از قیمت جلو افتاد.

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. خانواری که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه نقدی سی‌ام هر ماه به دست‌شان می‌رسد. همچنین، طبق روال ماه‌های قبل، انتظار می‌رود فردا، دوشنبه (هجدهم تیرماه) اعتبار کالابرگ مشمولان شارژ شود.

شرایط ثبت سفارش خودروهای وارداتی مناطق آزاد، در حالی ابلاغ شد که طبق آن، چند محدودیت و ممنوعیت برای ورود خودروهای خارجی به این مناطق در نظر گرفته شده است.

امیدواریم عملکرد رییس جمهور و کل نظام سیاسی کشور منجر به تقویت انسجام اجتماعی و وحدت ملی شود