سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

روسای جمهور کشورمان و بلاروس در حاشیه اجلاس شانگهای با یکدیگر دیدار کردند.

برخی رسانه‌ها و بینندگان با توجه به سابقه قبلی اختلال در این بخش خبری، مانند گذشته آن را به هک شدن یا حمله سایبری نسبت دادند که در ادامه با ارائه توضیحاتی از سوی معاونت امور استان‌های صداوسیما، مشخص شد این اختلال کوتاه سهوی بوده و به علت خطای سهوی کارکنان نودال مرکز خوزستان پیش آمده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تا پایان سال سند اصلاحات پولی و بانکی را به مقام معظم رهبری خواهیم داد و تا سال آینده ساختار بودجه دولت را اصلاح می‌کنیم و غیر از این در زمینه تولید و سرمایه‌گذاری و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه‌هایی را دنبال می‌کنیم و مقام معظم رهبری پیگیر این امور هستند.

رئیس جمهور کشورمان در سفر به ازبکستان و حضور در مسجد اهل بیت رسول الله (ص) گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده است و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کما رفتن زنی جوان (مهسا امینی) پس از انتقال به یک مقر انتظامی از سوی گشت ارشاد، گفت: به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که از مردم رأی گرفته، در چارچوب قانون حتماً این موضوع و موضوعات قبلی را پیگیری خواهم کرد.

رئیس‌جمهور چین در دیدار با همتای ایرانی خود عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت.

مسلم معین نوشت: اگر سری به خیابانهای تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می کند و خبری از کنترل هم نیست.

امروز جمعه در مناطق شمالی و جنوب شرق کشور به علت بارندگی و در نوار شرقی، غربی و بخش هایی از مرکز کشور به علت وزش باد و گردوخاک هشدار زرد برقرار است.

رئیس جمهور کشورمان گفت: لغو تحریم‌ها علیه ایران باید به همراه تضمین باشد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان مرکزی خبر داد.

میراحمدی گفت: برگشت از شلمچه و چذابه خیلی بهتر است و کسانی که با خودرو‌های عمومی آمدند و خودرو‌های شخصی‌شان در پایانه مرزی مهران نیست.

آیت الله العظمی نوری همدانی (مرجع عالیقدر) به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، پیامی را صادر کرده‌اند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مسیر‌های حرکت پیاده روی اربعین را اعلام کرد.

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: هنوز متوجه نشدید چقدر به عزت نفس و روح و روان جوانان آسیب می زنید.

دکتر محسن رضایی صبح امروز (پنج شنبه) در سفری یک روزه به قم به دیدار علما و مراجع عظام تقلید رفت و با مدیران و روسای پژوهشگاه های جامعه المصطفی نیز دیدار و گفتگو کرد.

همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، مراسم عزاداری جمعی از هیات‌های دانشجویی سراسر کشور، صبح شنبه (26 شهریورماه) در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.