سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.

تصویری از رئیس‌جمهور و همراهان در هواپیما، در جریان سفر به نیویورک منتشر شده است.

استاندار تهران گفت: عناصر اصلی هسته‌های اولیه تجمعات شب گذشته تهران کاملا سازماندهی شده به دنبال ایجاد اغتشاش بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی مجلس با حداکثر دقت و موشکافی کامل تمامی زوایای پرونده درگذشت مهسا امینی را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران برساند.

در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه معتقدیم تحول در آموزش بدون توجه به «خانواده، عدالت و معنویت» میسر نخواهد بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خود را با ابتناء به فلسفه تربیتِ ایرانی - اسلامی و بدون اتکا به رویکردهای تک بعدیِ سکولارِ موجود در سند 2030 تدوین کرده است.

تعدادی از افراد در چند شهر کشور دوشنبه شب در پی درگذشت «مهسا امینی» اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.

پیام عقب‌نشینی دلار، تمکین تل‌آویو به تمرین غواصان حزب‌الله، پنج مزیت ایران در شانگهای پشتوانه حضور در نیویورک، پیگیری جدی تخلفات در مرگ مهسا امینی، پیشنهاد هزارهزار میلیاردی انبوه سازان برای نهضت ملی مسکن، گزینه‌های غیرقیمتی مواجهه با مساله بنزین چیست؟ توزیع برابر قدرت در تمام اوزان کشتی آزاد، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

دبیر کمیسیون ماده10 قانون فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی گفت: استفاده از عنوان «گام دوم انقلاب» یا عناوین مشابه در احزاب و تشکل‌های سیاسی ممنوع است.

رئیس جمهور با بیان اینکه نشان داده‌ایم در مذاکرات صادق هستیم، گفت: اگر آنچه که جمهوری اسلامی بر آن تأکید دارد یعنی «رفع تحریم‌های ظالمانه»، «تضمین اعتمادآفرین و اطمینان‌بخش» و «حل و فصل مسائل پادمانی به صورت قطعی» محقق شود یک توافق خوب امکان‌پذیر است.

ای‌کاش یک نفر پیدا شود و برای همیشه کشور و مردم را از شر رفتارهای تند و بی‌خردانه خلاص کند. در غیر اینصورت جامعه دوقطبی می‌شود و مردم به‌جان هم خواهند افتاد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیام عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای را کاهش اهمیت تحریم‌های غرب نزد کشورهای مستقل جهان عنوان کرد.

در پی حادثه رخ داده برای مهسا امینی، به دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ میرزایی رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ تا بررسی دقیق و کامل ابعاد پرونده مهسا امینی برکنار شد.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار و در شهر سنندج تجمع جزیی داشته ایم، گفت: مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند بر خلاف شایعات هیچ کشته ای نداشته ایم و طی دو روز گذشته تنها چند نفر از هنجارشکن ها دستگیر شده اند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در آستانه شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد که به دلیل پیمان شکنی آمریکایی ها، توافق بدون تضمین برای ما بی معنی است.

رئیس جمهور گفت: نماینده و صدای ملت ایران در سازمان ملل خواهم بود.