سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور آمده به علت سهل‌انگاری و بی‌توجهی سالیان متمادی مسئولان در مدیریت فضای مجازی و فضای رسانه‌ای کشور، دشمن می‌خواهد از درگذشت خانم امینی فتنه قومی - جنسیتی و التهاب‌آفرینی به وجود آورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم.

یک منبع آگاه در فرمانداری مشهد تایید کرد که یک نیروی بسیجی که به صورت خودجوش برای مقابله با آشوبها در سه راه راهنمایی مشهد حضور یافته بود، توسط اغتشاشگران کشته شده است.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم مراقب سواستفاده کنندگان، معاندان و بدخوهان این مرزوبوم باشند تا آن‌ها از احساسات پاک‌شان موج سواری نکنند.

برخی شهرهای کشورمان طی چهارشنبه‌شب نیز شاهد تجمعاتی بودند که متأسفانه با تحریک برخی عناصر به آشوب کشیده شد تا اعتراضاتی که به بهانه فوت مرحومه «مهسا امینی» شروع‌شده بود به اغتشاش تبدیل شود.

جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه تهران در واکنش به هتک حرمت مقدسات و آتش زدن پرچم ایران به بهانه درگذشت مهسا امینی تجمع کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایق پیش در مراسم رژه دریایی، یگان‌های مردمی و نظامی نیروهای مسلح در بندرعباس حضور یافت.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در نشست هم اندیشی برنامه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی گفت: آنچه تا کنون تدوین و تصویب شده حداکثر 20 درصد نیاز واقعی کشور است و در واقع بخش اصلی سند در ذیل 39 عنوان کلی توسط دستگاه‌های اجرایی کشور تدوین و تکمیل خواهد شد.

تجمع‌های پراکنده در برخی نقاط شهر کرمان از جمله میدان آزادی طی شامگاه چهارشنبه درحالی برگزار شد که عده‌ای مغرض با حضور در بین تجمع‌کنندگان عامدانه هدف قراردادن آمبولانس‌ها و برخی دیگر تاسیسات شهری را در برنامه داشتند و مسئولان کرمان می‌گویند شیشه های سه دستگاه آمبولانس شکسته شده است.

چند تجمع اعتراضی به فوت مهسا امینی با جمعیت‌های محدود 10 - 12 نفری چهارشنبه شب در شهر تهران برگزار شد.

ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب یکشنبه، 30 شهریورماه یک ساعت به عقب کشیده شد.

جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در برنامه شب گذشته (دوشنبه) گفت وگوی خبری که با موضوع گشت ارشاد پخش شد، ادعاهایی را درباره جلسه‌ای در سال 98 در دفتر رییس وقت قوه قضاییه مطرح کرد که از سوی حاضران در آن جلسه تکذیب شد.

روز سه‌شنبه میدان امیرچقماق یزد شاهد شکل‌گیری تجمع اعتراضی برخی نوجوانان و جوانان یزدی بود.

گروهِ «انانیموس» با انتشار پیامی علیه ایران مدعی شد که هک‌کردنِ سایتِ دولت به نشانیِ www.dolat.ir توسط این گروه انجام شده است.

عطریانفر با اشاره به حضور دورباره احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص گفت: تشخیص من این است که رهبری باور دارند نام آقای احمدی‌نژاد در جدول اعضای مجمع به این منظور باید حفظ شود که ایشان کنترل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده است.