شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

با نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید، نام سید عباس صالحی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میان آمده است. صالحی در دولت دوم حسن روحانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

سینماونیز، تصویری از بهرام رادان، نوید محمدزاده. بهرام افشاری در پشت صحنه کنسرت نمایش سی صد را منتشر کرد.

بهاره کیان‌افشار، خانم بازیگر مشهور سینما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان واکنش نشان داد.

همزمان با نخستین روز محرم در عربستان پرده کعبه عوض شد.

با نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید، نام سید عباس صالحی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میان آمده است. صالحی در دولت دوم حسن روحانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. بررسی کارنامه و حواشی دوران گذشته او، می‌تواند دیدگاه روشن‌تری از آینده فرهنگی کشور در دولت جدید ارائه دهد.

آیین سنتی اذن عزا، شنبه 16 تیر 1403 با حضور نمایندگان هیات‌های مذهبی، خادمان و زانران بارگاه منور امام رضا (ع) برگزار شد.

در لغت‌نامه دهخدا مقابل معنی واژه «نذر» آمده است: «آنچه واجب گردانند بر خود یا آنچه واجب کنند بر خود به شرط چیزی. مثل آنکه بگویند اگر از مرض خود شفا یابم، 10 تومان در راه خدا بدهم.» تعریفی ساده از کاری که به مرور به بخشی از فرهنگ جامعه تبدیل شده است.

عادل فردوسی پور گفت من می‌توانم گزارش کنم و خیلی جاها فوتبال‌ها را پخش می‌کنند و مشکلی از آن بابت ندارم.

موسس تلگرام، از رسیدن تعداد کاربران بازی تلگرامی «همستر کامبت» به بیش از 200 میلیون نفر در مدت 81 روز، خبر داد.

سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده با جزییات دقیق و شخصیت‌های جذاب، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان سریال‌های خانگی پیدا کند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

عکسی از سید علی صالحی و علی مشهدی در عروسی سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی پربازدید شده است.

حرم مطهر امام علی (ع) در فرا رسیدن ما محرم سیاهپوش شد و جمعی از خادمان این آستان کتیبه‌های عزا را بر دیوار و ستون‌های صحن و شبستان حرم علوی نصب کردند

بهاره رهنما پای صندوق رای رفت و رای خود را داخل صندوق انداخت. امروز، 15 تیر دور دوم چهاردهمین انتخابات مجلس درحال برگزاری است و هنرمندان پای صندوق‌های رای رفتند که یکی از آن‌ها بهاره رهنما است.