شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

داریوش ارجمند بازیگر تئاتر و تلویزیون دقایقی پیش برای فرایند اخذ رای در تالار وحدت حاضر شد.

خادمان بارگاه نورانی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام گنبد نورانی حضرت را در آستانه ماه محرم الحرام شست‌وشو دادند.

به گزارش «تابناک»، به تازگی یک فایل دیجیتالی شامل بیش از سه هزار قطعه عکس از مجموعه آلبوم‌خانه کاخ گلستان و از منبعی ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است؛ مجموعه عکس‌هایی که بیشتر آنها برای نخستین بار است دیده می‌شود و تصویری واضح از زندگی مردم و دربار در دوره تاریخی قاجار را به نمایش می‌گذارد. انتشار این عکس‌ها که گفته می‌شود دسترسی به آنها برای بسیاری از پژوهشگران تا کنون دشوار بوده،...

دفتر دادستانی پاریس خبر داد که یک قاضی بازپرس روز چهارشنبه، 3 جولای کارگردان برجسته سینمای هنری، بنوا ژکو را به اتهام تجاوز جنسی فراخواند و وی را متهم کرد.

فرزند آیت‌الله صافی گلپایگانی تأکید کرد: آیت‌الله صافی گلپایگانی با شجاعت و علاقه‌ای که به امام حسین (ع) داشتند، مصرانه و با قدم‌های استوار با عبور از هجمه‌ها در مسیر پاسخ به شبهات گام برداشتند.

دادسرای فرهنگ و رسانه به الناز شاکردوست اخطار داد که در جلسه رسیدگی پرونده اش حاضر شود.

با نزدیک شدن به ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بازار سیاهه فروشان محرم حال و هوای عزا به خود گرفته است.

حراج تهران به بیستمین دوره خود رسیده در حالی که حواشی آن هنوز تمام نشده و هر روز بیشتر هم می‌شود؛ رویدادی که می‌توانست به رونق اقتصاد هنر کمک کند، حالا تبدیل به بلای جان اعتبار و آبروی هنر شده است.

حراج تهران به بیستمین دوره خود رسیده در حالی که حواشی آن هنوز تمام نشده و هر روز بیشتر هم می‌شود؛ رویدادی که می‌توانست به رونق اقتصاد هنر کمک کند، حالا تبدیل به بلای جان اعتبار و آبروی هنر شده است.

داریوش ارجمند گفت: انتظار ما همیشه از رئیسان جمهور این است که به قولشان عمل کنند؛ هرکسی که هست و برای هرجناحی فرقی ندارد، آنچه مهم است وفای به عهد و مراقبت از مملکت ماست.

عرفان برزین که اکنون 17 سال دارد در 8 سالگی با بازی در سریال «شمعدونی» ساخته سروش صحت به شهرت رسید. عرفان برزین با بازی در سریال خانه اجاره ای فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1394 وقتی 8 ساله بود با نقش عرشیا در سریال شمعدونی به شهرت رسید. او هم اکنون 17 سال دارد.

سارا حاتمی بازیگر سینما این روز‌ها در به واسطه بازی در فیلم سینمایی فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا چهره‌اش روی پرده سینما دیده می‌شود.

سارا بهرامی با وجود آسیب‌دیدگی پایش از روز جمعه 15 تیر روی صحنه می‌رود.

«حراج تهران» با وجود انتقادات شدید به شفافیت فرآیندها و انتخاب مجریان، با بحران اعتماد مواجه شده است. شائبه‌های فساد اقتصادی و حضور چهره‌های پرحاشیه‌ای همچون «حسین پاکدل»، این رویداد هنری را به چالش‌های جدی کشانده است.

پرویز پرستویی ستاره سینمای ایران با روایت سومین مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان، نشان داد مسیر بازگشت هنرمندان به کنشگری سیاسی در حال باز شدن است.

چهره جالب و زیبای آوا امیرزاده بازیگر نقش «سونیا» سریال جیران بعد 3 سال در تولد 5 سالگی اش: