چهارشنبه 4 مهر 1403

تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره 22 ساله میلان + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره 22 ساله میلان + عکس

براهیم دیاز موفق شد در سن 22 سالگی، قهرمانی در سه لیگ معتبر اروپایی را تجربه کند.

به گزارش مشرق، آث میلان این فصل توانست پس از 11 سال با کنار زدن رقیب سنتی خود اسکودتو را فتح کند. میلانی‌ها در ابتدای فصل نسبت به اینتر شانس قهرمانی کمتری داشتند، اما این قهرمانی میلانی‌ها همراه با دو رکورد بود.

تیم آث میلان در شرایطی عنوان قهرمانی این فصل سری آ را به دست آورد که در 20 سال اخیر هیچ قهرمانی در این لیگ میانگین سنی پایین‌تری نسبت به قهرمان امسال نداشتند. روسونری موفق شد با میانگین سنی 25 سال قهرمان شود در حالی که در 20 سال اخیر پایین‌ترین میانگین سنی متعلق به تیم آاس رم با 27 سال و 208 روز در فصل 2000 بوده است.

 میانگین سنی تیم‌های قهرمان در سری A از سال 2000 به بعد 

دیگر رکوردی که با قهرمانی میلان زده شده متعلق به بازیکن جوان این تیم بود. با قهرمانی میلان در سری آ، براهیم دیاز، ستاره اسپانیایی میلان موفق شد در سن 22 سالگی در سه لیگ معتبر اروپایی عنوان قهرمانی را به دست آورد. پیش از این براهیم دیاز با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و با رئال مادرید در لالیگای اسپانیا به عنوان قهرمانی رسیده بود. حالا او با قهرمانی در میلان به یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده فاتح هر سه لیگ معتبر اروپایی باشد.

این دومین فصل حضور قرضی براهیم در میلان بود و این تابستان باید در مورد آینده اش تصمیم گیری شود. گفته می شود میلان قصد دارد در مذاکره با رئال، او را به شکل دائمی به خدمت بگیرد.

تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره 22 ساله میلان + عکس 2
تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره 22 ساله میلان + عکس 3