جمعه 10 فروردین 1403

تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال

معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای کمک مالی و لجستیکی به فوتبال ملی ایران در این مقطع حساس اطمینان خاطر داد.

نوبخت اخیرا به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید و با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی دیدار کردند. در این نشست صمیمانه مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

حالا اما معاون محترم رییس جمهور برای اطمینان خاطر فوتبال ملی ایران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی در صفحه شخصی خود نوشت:

«با حضور در کمپ تیم های ملی، با اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کردم. به آقای دراگان اسکوچیچ گفتم که با روحیه پیروزی طلبی و مبارزاتی که از او و توان بازیکنان تیم ملی سراغ دارم، به موفقیت آنها در بازی‌های جام جهانی بسیار امیدوارم.

درباره پشتیبانی مالی و لجستیک جهت پیروزی تیم ملی نیز این اطمینان را به آنان دادم که برای تأمین هزینه‌های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کند، چرا که موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.»