یک‌شنبه 15 مهر 1403

تا آخرین لحظه برنده مشخص نبود؛ / مورایس: خوشحالم گوهری پنالتی کاوه را گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تا آخرین لحظه برنده مشخص نبود؛ / مورایس: خوشحالم گوهری پنالتی کاوه را گرفت!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است پیروزی یک گله در ورزشگاه غدیر اهواز نتیجه عادلانه‌ای برای مصاف با استقلال خوزستان بوده است.

به گزارش"ورزش‌سه"، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان که با تک گل مهدی لیموچی در دقیقه 41 به سود طلایی پوشان اصفهانی تمام شد و صدر جدول دوباره به نام این تیم خورد گفت: این بازی خیلی احساسی بود و تا آخرین لحظه مشخص نبود، برنده بازی کدام تیم است. تیم حریف و ما تا آخرین لحظه می‌جنگیدیم.

او ادامه داد: ممکن بود بازی مساوی شود یا حتی نتیجه برعکس شود. بازی خوبی بود و روی بازی کنترل داشتیم؛ می‌توانستیم گل بیشتری به ثمر برسانیم و موقعیت برای گلزنی داشتیم.

مورایس سپس در اقدامی تحسین برانگیز به پنالتی زیرکانه ای که دابو در وقت‌های اضافی گرفت واکنش نشان داد و گفت: یک صحنه پنالتی در بازی بود که فکر نمی‌کنم اصلاً پنالتی بود و خوشحالم که توپ را دروازه‌بان گرفت و وارد دروازه نشد، اینطور عادلانه‌تر بود.

سرمربی پرتغالی سپاهان در پایان اینطور به صحبت‌های خاتمه داد: نتیجه عادلانه‌ای بود، استقلال خوزستان تمام تلاشش را کرد و خیلی خوب بودند؛ در نهایت بابت برد به بازیکنان تبریک می‌گویم.

تا آخرین لحظه برنده مشخص نبود؛ / مورایس: خوشحالم گوهری پنالتی کاوه را گرفت! 2