یک‌شنبه 15 مهر 1403

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان نظام را خنثی می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان نظام را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام راجی گفت: برای مقابله با نفوذ فرهنگی و هجمه رسانه‌ای دشمنان نظام باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به برکت هدایت‌های امامین انقلاب و مجاهدت و ازخودگذشتگی شهیدان و ایثارگران به دست آمده است، برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام راجی، پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان نظام را خنثی می‌کند، اظهار کرد: برای مقابله با نفوذ فرهنگی و هجمه رسانه‌ای دشمنان نظام باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به برکت هدایت‌های امامین انقلاب و مجاهدت و از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران به دست آمده است، برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیین به‌عنوان یک فریضه قطعی و فوری بیان کرد: با توجه به اینکه چالش ذهنی در کشور به اوج خود رسیده است همگان باید در راستای جهاد تبیین و بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند تا این بار نیز مانند گذشته فتنه دشمنان را در نطفه خنثی کنند.

پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی عنوان کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی هر زمان به گفتمان امام خمینی (ره) عمل کردیم انقلاب اسلامی حرکت خود را با شتاب دنبال کرده و به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا یافتیم و زمانی هم که خلاف گفتمان امام خمینی (ره) عمل کردیم حرکت انقلاب را با کندی مواجه کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام راجی در پایان گفت: بزرگ‌ترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد، ضعف تولید است که باید با تکیه به توان داخلی و اعتماد به جامعه نخبگان در مسیر حل این مشکل گام برداریم.

انتهای پیام /