چهارشنبه 11 مهر 1403

تحمل ایران برای پاسخ به صهیونیست‌ها تاکتیکی و دقیق بود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تحمل ایران برای پاسخ به صهیونیست‌ها تاکتیکی و دقیق بود

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بداند اگر باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد و بهتر است که با دم شیر بازی نکنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بداند اگر باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد و بهتر است که با دم شیر بازی نکنند.

به گزارش خبرنگار، حجت الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: اگر سیدحسن نصرالله رفت، بدانیم نصر خدا باقی ماند و امروز نصرالله آغاز شد.

وی متذکر شد: اگر ما در این چند ماه تعلل کردیم، به دلیل آن نبود که می‌ترسیدیم، بلکه قرارمان بر این بود تا در لحظه‌ای درست و در ماه اکتبر که برای رژیم صهیونیستی ماه نکبت است، علیه این رژیم اقدام کنیم. پس اگر تاکنون تحمل کردیم، برای تاکتیکی دقیق بود.

نیک‌بین تاکید کرد: بدانید این 200 موشک، 10 درصد از یکی از صدها زاغه مهمات ایران بود که شلیک شد. صهیونیست‌ها بدانید اگر دست از پا خطا کنید، تمامی منافع شما را نه در منطقه، بلکه در کل دنیا از بین می‌بریم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما فقط موشک نداریم، بلکه ما بمب اتمی به نام «جبهه مقاومت» داریم. امروز هر که بخواهد دستش را به ایران دراز کند، دست و پایش را قطع می‌کنیم.

وی ادامه داد: به آمریکایی‌ها می‌گوئیم که هرچه زودتر منطقه را ترک کنید، چون شاید فردا دیگر فرصت نباشد. دشمن بداند اگر باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد. دشمنان بدانند که با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و اگر با دم شیر بازی کنند، باید بدانند که فردا باید با شیر هم مقابله کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: این پیروزی فقط از آن ایران نیست و این پیروزی جبهه مقاومت، غزه، لبنان، یمن، سوریه و ایران است. ما خطابمان به دوستانمان در سپاه هم این است که لطفاً کمی از زمین‌های فلسطین اشغالی را باقی بگذارید تا در آن نماز بخوانیم.