شنبه 14 مهر 1403

تداوم حمایت مقاومت عراق از فلسطین / سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام واکنش نشان داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
تداوم حمایت مقاومت عراق از فلسطین / سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام واکنش نشان داد

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام تاکید کرد: ه برادرانمان در مقاومت اسلامی عراق به خاطر پشتیبانی از ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی درود می‌فرستیم.

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: به مقاومت اسلامی عراق به خاطر حمله پهپادی موفق به نظامیان اشغالگر در جولان که شماری کشته و زخمی برجای گذاشت، تبریک می‌گوئیم.

ابوعبیده اضافه کرد: به برادرانمان در مقاومت اسلامی عراق به خاطر پشتیبانی از ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی درود می‌فرستیم.

وی افزود: این عملیات یک پیام برای دشمن به همراه داشت و آن اینکه ادامه تجاوزها و جنایت‌ها، خسارت‌ها و شکست‌های بیشتری را برای او به دنبال خواهد داشت و در نهایت از سرزمین فلسطین بیرون انداخته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اثر حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی، 25 نظامی این رژیم کشته و زخمی شدند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که دو نیروی گردان 13 تیپ جولانی بر اثر انفجار یک پهپاد شلیک شده از عراق کشته شدند. دانیل هاگاری افزود: انفجار پهپاد مذکور باعث زخمی شدن 23 نظامی دیگر نیز شد.

ساعاتی پیش شبکه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در سه عملیات جداگانه سه هدف در فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق روز پنجشنبه نیز از هدف قرار دادن نقطه‌ای در جنوب اراضی اشغالی توسط یک پهپاد پیشرفته برای نخستین بار خبر داده بود.

مقاومت عراق در هفته و ماه‌های گذشته نیز هدف‌های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده بود.

این گروه پیش تر و در عملیات قبلی به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.