چهارشنبه 6 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری تسنیم

صندوق‌های بازنشستگی با دارا بودن تعداد زیادی شرکت شبه‌دولتی نتوانسته‌اند سودآوری لازم را داشته باشند و هزینه‌های مضاعفی را به دولت تحمیل کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، عملکرد این بانک در سال 1402 ارائه و برنامه های آتی و سال جاری از سوی فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک ملت تشریح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: با ابلاغ قانون بودجه در حال تنظیم احکام حقوقی بازنشستگان هستیم و جلسات با صندوق‌های بازنشستگی شروع شده که در روزهای آینده تکمیل خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، داوود منظور ضمن اعلام سیاست دولت در قبال مساله‌ی قیمت بنزین، گفته است امسال کسری بودجه نداریم. رییس سازمان برنامه و بودجه در حالی در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

داوود منظور ضمن اعلام سیاست دولت در قبال مساله‌ی قیمت بنزین، گفته است امسال کسری بودجه نداریم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز دوشنبه 7 خرداد در سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، اظهار داشت: با وجود چنین حادثه تلخی که در کشور اتفاق افتاد، امورات کشور بدون وقفه در حال اجراست. برگزاری دور جدید مجلس شورای اسلامی و همچنین برگزاری یک همایش علمی فاخر نشان می‌دهد که کشور ما به...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این که رشد اقتصادی سال کذشته 5.7 درصد شد گفت: بدون‌شک باید به سمت ارزتک نرخی برویم ولی در همین دوره گذار فاصله ارز ترجیحی و مبادلاتی نسبت به دولت قبل کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به هدفگذاری تورم تک رقمی در برنامه هفتم گفت: بدون‌شک باید به سمت ارز‌تک نرخی برویم ولی در همین دوره گذار فاصله ارز ترجیحی و مبادلاتی نسبت به دولت قبل کمتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منظور با بیان اینکه اصلاح ارز 4200 تومانی اقدام شجاعانه ای بود که دولت هزینه اجرای آن را در سال نخست پذیرفت، تصریح کرد: بدون‌شک باید به سمت ارز‌تک نرخی برویم ولی در همین دوره گذار فاصله ارز ترجیحی و مبادلاتی نسبت به دولت قبل کمتر است.

وب‌گاه الف

سهم درآمدهای پایدار بودجه از 44.9 درصد در سال 1400 به 51.8 درصد در سال 1402 و 59.4 درصد در لایحه بودجه سال 1403 افزایش یافته و در مقابل سهم درآمدهای نفتی از کل بودجه عمومی در لایحه بودجه امسال به 22.7 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم تاکیدات اسناد بالادستی و قوانین بر لزوم کاهش وابستگی بودجه به نفت، اما با بی توجهی مسئولان وقت طی دهه 90 نه تنها شاهد کاهش این وابستگی نبودیم بلکه روند کسری بودجه هم با رشد فزاینده 7 برابری مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

با وجود افزایش فقر در جامعه دولت امکانات کمتری برای سیاست‌گذاری در جهت کاهش فقر در اختیار دارد. بر این اساس شاخص سرانه حقیقی بودجه عمومی، در سال 1403 به سطح سال 1390 خواهد رسید.