یک‌شنبه 8 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اصلاح لایحه بودجه 1403 خبر داد. رئیس سازمان برنامه و بودجه از اصلاح لایحه بودجه 1403 خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره رد لایحه بودجه سال آینده در مجلس و اصلاحات آن توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، هزینه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداولی در خصوص مصارف بودجه مانند متوسط رشد هزینه‌های جاری، عائله‌مندی، حق اولاد و هزینه‌های مالی اوراق مالی منتشره دیده شده است که مهمترین اصلاحات آن بودند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها از کسری 550 هزار میلیاردی تراز عملیاتی بودجه 1402 حکایت دارد و در هفت ماه نخست امسال 34 همت از درآمد‌های گمرکی وصول شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که رشد 18 درصدی حقوق‌ها در بودجه سال آینده، رقم میانگین است و دولت قصد دارد برای افرادی که حقوق پایین‌تری می‌گیرند، حقوق‌ها را رشد بیشتری بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه از رشد حدودا 50 درصدی سقف لایحه بودجه سال 1403 نسبت به برآورد عملکرد سال جاری خبر داد و آن را نشانه انقباضی نبودن آن دانست.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد تمرکز بر انتخاب الگوی بهینه در اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها را الگویی بهینه برای پشت سر گذاشتن تورم چند سال اخیر دانست. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در افتتاحیه همایش اقتصاد ایران اظهار داشت: خنثی سازی تحریم‌ها نیازمند راهی برای غلبه بر این سه چالش است که یکی در هم تنیدگی سیاست‌ها متناسب با تغییر نقش، دوم ایجاد درآمد مازاد و سوم ساختار تسویه جدید با شرکای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: کاهش تراز عملیاتی بودجه سال 1403 از بیش از 400 همت به قریب به 300 همت رسیده که نشان می‌دهد اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است و مصوبات بر روی کاغذی محدود نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی سازوکار دولت در لایحه بودجه 1403 برای جلوگیری از کسری تراز عملیاتی را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است، گفت که در این میان علاوه بر ناترازی‌ها، اصلاح ساختارهای مولد ناترازی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مهمترین انتقادی که به لایحه بودجه 1403 می شود این است که این سند ملی با کمترین داده‌ها و اطلاعات ممکن تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است. در ادامه انتقادها به لایحه بودجه 1403، این بار نوبت به محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران رسید و ایشان با انتشار یادداشتی در سایت اتاق بازرگانی، ضمن اشاره به دوبخشی شدن لایحه بودجه، به تشریح نقایص و ابهاماتی که در رویه جدید بررسی و تصویب بودجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد سعی خواهد کرد ساختارهای موجود در اقتصاد کشور را اصلاح و ناترازی‌ها در این بخش را کاهش دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است، تصریح کرد در این میان علاوه بر ناترازی‌ها اصلاح ساختارهای مولد ناترازی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بودجه باید ناشی از درآمدهای پایدار باشد، گفت: با توجه به شفافیت اطلاعات اقتصادی و افزایش مؤدیان جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی تلاش داریم درآمدهای پایداری در بودجه داشته باشیم.