شنبه 9 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه گسترش

عاطفه خسروی - مدیر مسئول از لحظه منتشر شدن اعداد و ارقام لایحه بودجه1403 نقد و نظرهای کاشناسی درباره سند دخل‌وخرج سال آینده نیز آغاز شده است. در نگاهی کلی به هدف‌گذاری‌های این لایحه دو موضوع بیش از سایر موارد خودنمایی می‌کند؛ کاهش درآمدهای نفتی و افزایش درآمدهای مالیاتی و جایگزینی یورو به‌جای دلار در محاسبات ارزی. دولت امسال درباره درآمدهای نفتی جانب احتیاط را پیش گرفته و بار اصلی تامین...

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم سومین لایحه بودجه پیشنهادی خود را در 7 فصل شامل احکام، سقف منابع، سقف درآمد، تراز عملیاتی، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای، سقف واگذاری دارایی‌هاغی مالی، منابع هدفمند‌سازی یارانه‌ها و مفروضات پیش‌بینی منابع و مصارف بودجه منتشر شد. دولت سیزدهم سومین لایحه بودجه پیشنهادی خود را در 7 فصل شامل احکام، سقف منابع، سقف درآمد، تراز عملیاتی، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای، سقف واگذاری...

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداقل حقوق کارمندان در سال 1403 حداقل به 20 درصد خواهد رسید. حداقل حقوق کارمندان در سال 1403 حداقل به 20 درصد خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر کارمند هستید و می‌خواهید میزان مالیات سال آینده را محاسبه کنید این اینفو را ببینید. بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده است. به گزارش عرشه آنلاین، اول آذر ماه بخش اول لایحه بودجه سال 1403 کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف...

وب‌گاه فرارو

بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده است. بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در چهارمین و آخرین بخش برنامه بدون توقف درباره برنامه مجلس برای بازنشستگی و سالمندی گفت: مباحث مربوط به بازنشستگی و کهنسالی یکی از چالش‌های جدی دهه پیش روی ما است؛ متولدین دهه 60 یعنی یک میلیون و حدود 900 هزار نفر در پیک افزایش جمعیت هستند که در گذشت زمان در حوزه سالخوردگی با آن مواجه می‌شویم و باید برای آن به درستی پیش‌بینی‌هایی...

وب‌گاه فرارو

رئیس دولت سیزدهم در دفاع از لایحه بودجه 1403، ویژگی‌های این بودجه را برشمرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نظرات نمایندگان و نخبگان جامعه در مورد لایحه عفاف و حجاب ارائه و اعمال شد و به هیچ‌وجه بررسی این لایحه پشت درهای بسته نبوده است.

وب‌گاه فرارو

از جمله مهم‌ترین نکاتی که ابراهیم رئیسی امروز به آن‌ها اشاره کرد، تلاش نویسندگان لایحه برای واقعی دیدن درآمد‌ها و هزینه‌ها و همچنین توجه به برنامه هفتم توسعه در بودجه سال آینده است.

وب‌گاه فرارو

رییس جمهور گفت: ناترازی‌هایی که امروز موجب رنج همگان است تراز شود آن هم با یک حرکت جهادی نه یک حرکت معمولی. باید به دوستان درباره تلاش‌هایی که در این مدت صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کنم. در جهت مهار تورم تلاش شده تورم عللی دارد یکی کسری بودجه و دیگری رشد نقدینگی و موضوع بعدی ناترازی بانک‌ها و برداشت‌هایی از بانک مرکزی.