شنبه 9 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آخرین روزهای سال1402 وزیر ورزش و جوانان خبر صدور مجوز واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی از سوی دولت را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

. در آخرین روزهای سال1402 وزیر ورزش و جوانان خبر صدور مجوز واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی از سوی دولت را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک سخنگوی اقتصادی دولت اهم برنامه های دولت سیزدهم در سال جاری و نیز نحوه تأمین منابع و هزینه‌کرد بودجه را تشریح کردند.

وب‌گاه الف

در لایحه بودجه 1403 بودجه کل کشور 6347 پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته رشد حدود 20 درصد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر کسری تراز عملیاتی بودجه حدود 307 هزار میلیارد تومان است و اگرچه نسبت به سال قبل حدود 32 درصد کسری تراز عملیاتی بودجه کاهش داشته، اما با توجه به رشد شدید درآمد‌های مالیاتی دولت و به طور کلی درآمد‌های دولت این میزان کسری تراز عملیاتی قابل توجه است. دولت بر این عقیده است که اصلاحات مجلس باعث تشدید کسری بودجه و ناترازی می‌شود و مجلس نباید دخل و تصرف زیادی در لایحه بودجه داشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت بر این عقیده است که اصلاحات مجلس باعث تشدید کسری بودجه و ناترازی می‌شود و مجلس نباید دخل و تصرف زیادی در لایحه بودجه داشته باشد. این در حالیست که مجلس عقیده متفاوتی دارد و معتقد به ایجاد تغییرات اساسی است.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر کسری تراز عملیاتی بودجه حدود 307 هزار میلیارد تومان است و اگرچه نسبت به سال قبل حدود 32 درصد کسری تراز عملیاتی بودجه کاهش داشته، اما با توجه به رشد شدید درآمد‌های مالیاتی دولت و به طور کلی درآمد‌های دولت این میزان کسری تراز عملیاتی قابل توجه است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که در بودجه سال 1402، حدود 300 هزار میلیارد تومان به طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است. او بیان کرده است: "امیدواریم تا یک هفته آینده بخش اول لایحه بودجه سال 1403 تمام و ابلاغ شود."

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در روز دوشنبه تغییرات ناچیزی داشت و با قیمت روز قبل معامله شد. به عقیده معامله‌گران، کمبود پول در آخرین روز بهمن باعث عدم وجود نوسانات قابل توجه در بازار ارز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک دی در تابستان امسال 3 هزار و 470 میلیارد تومان زیان خالص داشته که به نسبت عملکرد تابستان سال قبل خود 366 درصد رشد زیان‌دهی به ثبت رسانده است.

وب‌گاه فرارو

«در شرایط فعلی اقتصاد کشور و با رکود تورمی مزمن، تشدید کاهش قدرت خرید خانوار، تعمیق فقر و نابرابری، افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده که مالیات تنازلی است وضع فعلی را بدتر کرده و منجر به تشدید رکود تورمی و نابرابری موجود خواهد کرد.»

وب‌گاه فرارو

اخیرا رئیس کل بانک مرکزی از کنترل نرخ رشد نقدینگی خبر داده است، اما تجربه نشان می‌دهد، نرخ رشد نقدینگی کشور در بازه‌های زمانی مختلف دستخوش تغییر می‌شود. کامران ندری، اقتصاددان و استاد دانشگاه در این باره به فرارو گفت: «باید تحولات بنیادینی در عرصه سیاست گذاری‌های اقتصادی، نهاد‌های اقتصادی و عرصه مدیریت کشور رخ دهد؛ اما این تغییرات هزینه دارد و گروه‌های اقلیت و ذینفعی که از شرایط موجود...

وب‌گاه گسترش

بودجه عمومی از اسناد مالی و اقتصادی بسیار مهمی است که هر کشور و دولت آن را برای اداره عمومی کشور و سطح کلان اقتصادی در نظر می‌گیرد. بودجه دولت، حساب دخل و خرج آن برای اداره کشور را تعیین می‌کند و مشخص می‌کند که دولت چه منابعی از کشور جمع‌آوری کرده و چه مقدار از این منابع را در کجا و برای چه اهدافی هزینه خواهد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

: 3 هزار و 710 تومان، عددی است که خریداران دلار در طول یک ماهه اول زمستان، تجربه افزایش قیمت آن را داشتند : 3 هزار و 710 تومان، عددی است که خریداران دلار در طول یک ماهه اول زمستان، تجربه افزایش قیمت آن را داشتند قیمت دلار در آخرین روز دی با کاهش 50 تا 100 تومانی در کانال جدید ماند و با قیمت 53 هزار و 650 تا 700 تومان معامله شد