شنبه 9 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش کسری تراز عملیاتی بودجه و وابستگی بودجه به نفت دو مولفه مهم لایحه بودجه سال 1403 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف 90 درصد شاغلان طی سه سال، منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در اصلاحیه بودجه آمده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) در موافقت با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال 1403، اظهار کرد: کسری تراز عملیاتی بودجه موضوع مهمی است که دولت تلاش کرده 150 همت این عدد را کاهش دهد؛ کسری تراز عملیاتی بودجه سال 1402 بالغ بر 450 همت بود که در این لایحه به 300 همت رسیده است. وی ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) گزارش کمیسیون متبوع خود درباره کلیات این لایحه را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است: بخش اول - کلیات بودجه سال 1403 کل کشور به مبلغ 6/479 هزار میلیارد تومان شامل منابع عمومی به مبلغ 2/737 هزار میلیارد تومان و بودجه شرکتهای دولتی به مبلغ 3/742 هزار...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف 90% شاغلین در طی سه سال و در سال اول 40% منابع لازم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اصلاحیه پیش بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

مشاور عالی رییس اتاق تهران، گفت: درآمد مالیاتی با حدود 50 درصد، رشدی معادل 1122 هزار میلیارد تومان را در لایحه بودجه 1403 تجربه کرده است و در صورتی که این افزایش‌ها از طریق مالیات‌دهندگان قانونمند اعمال شود، توجیه‌پذیر نیست.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: داود منظور رئیس سازمان برنامه وبودجه در پاسخ به سؤالی مبنی بر مهمترین اصلاحات بودجه سال آتی گفت: همان‌طوری که استحضار دارید ما لایحه را که در مجلس ارائه کردیم پاره‌ای از نقطه‌نظرات نمایندگان داشتند که نهایتاً جمع‌بندی این شد که به لایحه دولت رأی داده نشد. مهمترین دغدغه‌ای که نمایندگان داشتند مسئله مربوط به متناسب‌سازی بازنشستگان بود ما تأکید کردیم که مسئله...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، هزینه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداولی در خصوص مصارف بودجه مانند متوسط رشد هزینه‌های جاری، عائله‌مندی، حق اولاد و هزینه‌های مالی اوراق مالی منتشره دیده شده است که مهمترین اصلاحات آن بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور رئیس سازمان برنامه وبودجه در پاسخ به سؤالی مبنی بر مهمترین اصلاحات بودجه سال آتی گفت: همان‌طوری که استحضار دارید ما لایحه را که در مجلس ارائه کردیم پاره‌ای از نقطه‌نظرات نمایندگان داشتند که نهایتاً جمع‌بندی این شد که به لایحه دولت رأی داده نشد. مهمترین دغدغه‌ای که نمایندگان داشتند مسئله مربوط به متناسب‌سازی بازنشستگان بود ما تأکید کردیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که در اصلاحات لایحه بودجه سال آینده هزینه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداولی در رابطه با بخشی از مصارف بودجه دیده شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان برنامه و بودجه، به شرح جزئیاتی تازه از اصلاحات لایحه بودجه 1403 که در آن مواردی همچون پرهیز از کسری پنهان و همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد بازنگری قرار گرفته، پرداخت. پس از عدم تصویب کلیات لایحه بودجه 1403 توسط نمایندگان مجلس، فرصتی 7 روزه برای اعمال اصلاحات در لایحه بودجه و ارجاع آن به مجلس به دولت داده شد. بر همین اساس رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که در اصلاحات لایحه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اصلاح لایحه بودجه 1403 خبر داد. رئیس سازمان برنامه و بودجه از اصلاح لایحه بودجه 1403 خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره رد لایحه بودجه سال آینده در مجلس و اصلاحات آن توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، هزینه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداولی در خصوص مصارف بودجه مانند متوسط رشد هزینه‌های جاری، عائله‌مندی، حق اولاد و هزینه‌های مالی اوراق مالی منتشره دیده شده است که مهمترین اصلاحات آن بودند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها از کسری 550 هزار میلیاردی تراز عملیاتی بودجه 1402 حکایت دارد و در هفت ماه نخست امسال 34 همت از درآمد‌های گمرکی وصول شده است.