دوشنبه 11 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی از اضافه شدن حدود 100 هزار میلیارد تومان به پایه پولی در سال 1400 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی از اضافه شدن حدود 100 هزار میلیارد تومان به پایه پولی در سال 1400 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاهش تورم در شرایط فعلی اقتصاد ایران به یک اولویت اقتصادی بدل شده است؛ اما به نظر می‌رسد مسیری که باید برای دستیابی به این هدف طی شود برای سیاستگذار چندان مشخص نیست. طی ماه‌های گذشته اعمال برخی سیاست‌های پولی از جمله تعیین سقف برای رشد ترازنامه بانک‌ها و کاهش قدرت تسهیلات‌دهی شبکه بانکی باعث شده است روند نرخ رشد نقدینگی پس از یک شتاب شدید کاهشی شود و در همین راستا مسوولان اقتصادی این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود که در سایه ثبات ایجاد شده در بازار ارز، نرخ تورم نیز در ماه‌های آتی امسال به سطوح پایین‌تر تنزل یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود که در سایه ثبات ایجاد شده در بازار ارز، نرخ تورم نیز در ماه‌های آتیِ سال جاری، به سطوح پایین‌تر تنزل یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بررسی آمار‌های اقتصادی کشور در این دوره حاکی از آن است که تغییر و بهبود قابل ملاحظه‌ای در روند برخی از شاخص‌های مهم اقتصاد کلان نظیر نرخ رشد تولید و نقدینگی بوجود آمده است و اقتصاد ایران در دوره کوتاه تصدی دولت سیزدهم تحولات مثبتی را تجربه نموده است. رویکرد کلی سیاست‌های بانک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شیریجیان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بررسی آمار‌های اقتصادی کشور در این دوره حاکی از آن است که تغییر و بهبود قابل ملاحظه‌ای در روند برخی از شاخص‌های مهم اقتصاد کلان نظیر نرخ رشد تولید و نقدینگی بوجود آمده است و اقتصاد ایران در دوره کوتاه تصدی دولت سیزدهم تحولات مثبتی را تجربه کرده است. رویکرد کلی سیاست‌های بانک مرکزی در این دوره بر تثبیت وضعیت...

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی بانک مرکزی ضمن تشریح تحولات مهمترین متغیرهای اقتصادی در مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: انتظار می‌رود که در سایه ثبات ایجاد شده در بازار ارز، نرخ تورم نیز در ماه های آتی سال جاری به سطوح پایین تر تنزل یابد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بانک ملت با قدردانی ازسهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت بابت ثبت عملکردی خوب در سال گذشته، این عملکرد را مرهون حمایت های سهامداران و همراهی و تلاش تمامی دست اندرکاران بانک خواند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز در حوزه حکمرانی نیازمند تحول هستیم، حکمرانی نو به معنای حرکت مبتنی بر حقانیت انقلاب اسلامی، اصالت جمهوری اسلامی و ایمان و باور به نظریه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس گفت: تغییر و تحول در نظام حکمرانی نیازمند تصمیماتی است که باید ویژگی‌هایی داشته باشد و افرادی که تصمیم می‌گیرند، باید بدانند تصمیمات سخت را اتخاذ کنند.